تازه های سایت

15. اسفند 1400 - 10:02
معاون رئیس جمهور مطرح کرد:
ما موریت مابرای گام دوم انقلاب راهبردی است
سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی گفت: گام دوم انقلاب اسلامی باید فصل جدید جمهوری اسلامی را رقم بزند و ماهوریت ما در این زمینه بسیار سنگین و راهبردی است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی  گفت: گام دوم انقلاب اسلامی باید فصل جدید جمهوری اسلامی را رقم بزند و ماهوریت ما در این زمینه بسیار سنگین و راهبردی است.

 معاون رئیس جمهور افزود:بی شک این زمزمه شهدای انقلاب است که با وقوع انقلاب ا سلامی  و ظهور انسان کاملی چون امام، بشر وارد عهدی تاریخی و جدید شده است. عصر رجعت، بشریت به معنویت و اخلاق و توحید که این اصل به انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) و ظهور دولت پایدار حق منتهی خواهد شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران در ادامه بیان داشت:دولت پایدار حق فرا می رسد و انقلاب اسلامی ما فریاد عملی انتظار موعود بود که اینک نه تنها از ایران بلکه این فریاد در سال‌های اخیر از لبنان، عراق، یمن، کشمیر، نیجریه، بحرین، آذربایجان و فلسطین  و کشورهای منطقه و آزادی خواه به گوش می رسد.

قاضی زاده هاشمی در ادامه افزود:معتقدیم انقلاب اسلامی زمینه ساز پدیده یکتا در افق تحولات آینده جهان است که مژده ظهور آن یکتا را به امام جبهه مقاومت و رهبر انقلاب بزرگ جهان اسلام و انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا و امریکا داده است. همان که خط بشارت استقبال از خورشید ولایت عظمی را در گام دوم انقلاب به جوانان خویش الهام نمود.

وی گفت: درواقع می توان  گفت که نسخه واقعی مردم سالاری و نه مدل جعلی و آمریکایی آن بعد از پیروزی انقلاب و آن هم در پرتو رابطه حضرت امام با امت شکل گرفت و این خود یکی از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی است.

وی گفت ؛اکنون ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد ما شاهد فراز و فرودهایی در حرکت پرصلابت جمهوری اسلامی به ویژه در سال های اخیر از ضرورت یک حرکت و کاملاً جوان محور برای دگرگونی در مدیریت کشور با ما همراه شده است.

 

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: گام دوم انقلاب می‌بایست فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی ایران را رقم بزند و رسالت ما بسیار سنگین و راهبردی است.

 

 

وی در پایان گفت؛ باید تحول و تغییرات برای تحقیق گام دوم انقلاب با تمام توان و ظرفیت ها انجام شود.

 

انتهای پیام

نظرات کاربران