تازه های سایت

16. اسفند 1400 - 12:52

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان باشت به ریاست گرامی فرماندار شهرستان ،عسکری رییس ورزش و جوانان و اعضای ستاد روز شنبه 14اسفند ماه درمحل فرمانداری شهرستان برگزار شد .

درابتدای جلسه عسکری رییس اداره ورزش و جوانان ضمن خیرمقدم گویی به میهمانان جلسه از عملکرد 11 ماهه حوزه جوانان گزارشی را ارائه نمود

وی ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و هفته جوان در سخنانی با اشاره به اهمیت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت : حسن برگزاری این جلسات این است که مسئولین با دغدغه هایی که جوانان دارتد آشنا می شوندوافزود جلسات ستاد ساماندهی در واقع تقسیم کار بین ادارات شهرستان است به همین منظور بربرگزاری جلسات بصورت منظم تاکید نمودند و همکاری هرچه بیشتر دستگاههای اجرایی عضو ستاد ساماندهی امور جوانان با دبیر خانه ستاد (ورزش و جونان ) را خواستار شدند.

گرامی فرماندار شهرستان گفت: جوانان ما بایدبا اهداف انقلاب وانقلابی گری کاملاآشنا شوند وازکج رویها وتوطئه های دشمنان برحذرباشند.

وی افزود:باید در جهت آگاهی بخشی خانواده ها وانتقال آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی به خصوص به نسل جوان درجهت هویت ملی ودرراستای اهداف انقلاب اسلامی تمامی سعی وتلاش خودرامبذول بداریم.
و در ادامه بر لزوم هم افزایی و تعامل ویژه دستگاه های عضو ستاد جهت برنامه ریزی مدون در اجرایی نمودن برنامه های گرامیداشت هفته جوان در شهرستان باشت تأکید ویژه کرد و ایام و مناسبات پیش رو را در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و افزایش نشاط و انگیزه اجتماعی به ویژه در میان جوانان مغتنم شمرد.

در این جلسه مسئولان و اعضا ستاد سامان‌دهی امور جوانان شهرستان گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند. و مواردی در خصوص برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری کارگاههای آسیب شناسی و جشن نیمه شعبان مصوب شد

نظرات کاربران