تازه های سایت

17. اسفند 1400 - 13:29
در باشت برگزار می شود
کارگاه آموزشی زوج های نابارور در باشت برگزار می شود
کارگاه آموزشی زوج های نابارور در شهرستان باشت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛يكي از بحران هاي مهم زندگي پديده ناباروري است كه در اكثر جوامع استرس زيادي به زوجين وارد مي كند. زوج هاي نابارور، عمدتا مسايل، مشكلات و آسيب هاي بسياري را در زمينه حفظ و بقاي زندگي زناشويي و روابط نزديك و صميمانه با يكديگر تجربه مي كنند. هدف مقاله حاضر، شناسايي و طبقه بندي آسيب هاي زندگي زوج هاي نابارور ايراني بوده است. بدين منظور، تعداد 39 پژوهش داخلي با موضوعات مرتبط با ناباروري انتخاب شد و بر اساس رويكرد تحليل اسناد مورد تحليل قرار گرفت. نتايج نشان داد كه 53 نوع آسيب بالقوه در زندگي زوج هاي نابارور ايراني در سه حيطه درون فردي 23) آسيب)، بين فردي 17) آسيب) و فرافردي 13) آسيب) وجود دارد كه اين آسيب ها نيز در پنج بعد شناختي 21) آسيب)، هيجاني 17) آسيب)، رفتاري 13) آسيب)، زيستي 1) آسيب) و محيطي 1) آسيب) طبقه بندي شده است.

در همین راستا در شهرستان باشت کارگاه آموزشی زوج های نابارور در طی یک برنامه با حضور اساتید برجسته کشوری در این حوزه برگزار خواهد شد.

این کارگاه‌ها در روز پنج شنبه ۱۹ اسفند ساعت ۱۰صبح در فاطمیه شهرستان باشت برگزار می شود،و زوج های که این مشکل را دارند می توانند در این کارگاه شرکت کنند و در جریان تخصصی این مشکل قرار گیرند.

انتهای پیام

نظرات کاربران