تازه های سایت

18. اسفند 1400 - 12:53
طی جلسه ای صورت گرفت:
دیدار فرماندار باشت با فرمانده سپاه ناحیه باشت
به مناسبت روز پاسدار فرماندار شهرستان باشت با فرمانده سپاه ناحیه مقاومت باشت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:به مناسبت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت و سید سجاد حسین پور معاون فرماندار و پرسنل فرمانداری باشت به همراه حاج آقا معتمد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان با فرمانده سپاه باشت دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت ضمن تبریک روز پاسدار و اعیاد شعبانیه گفت:باید تلاش کنیم تا معیشت مردم شهرستان بهبود شود و با توجه به سیاست دولت عدالت محور آیت‌الله رئیسی برای تحقیق این شعار نیاز به افراد انقلابی و جهادی می باشد.

وی افزود:مشکلات مردم و معیشت مردم از اصلی ترین برنامه های دولت انقلابی است و امیدوارم که با همکاری تمام نیروهای انقلابی و نهادهای انقلابی خصوصاً سپاه گام بزرگی در جهت پیشبرد اهداف دولت برداریم.

محسن غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در ادامه این جلسه گفت:کلمه پاسدار بودن وظیفه را برای سنگین و دو چندان می کند،همه ماها پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و وظیفه داریم از کیان انقلاب پاسداری کنیم فقط ماموریت هایمان متفاوت است.

وی گفت:همه ماها سرباز انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم آخر و عاقبت ما مثل سربازی حاج قاسم سلیمانی ختم به خیر شود و کارنامه ما نیز مانند کارنامه‌ وی درخشان باشد.

غلامشاهی در ادامه بیان کرد:در سال جدید در راستای عدالت محوری و بیانیه گام دوم انقلاب تلاش های خود را دو چندان کرده تا به افق روشن و چشم اندازی که مد نظر هست برسیم.

فرمانده سپاه باشت گفت: تمام تلاش دشمنان این است که با تمام توان و ابزارهای رسانه ای که در اختیار دارد که به نظام ما ضربه بزنند و تلاش های نظام را تحت شعاع قرار دهند که با هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی و نظامی نقشه های آنها نقش بر آب خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران