تازه های سایت

25. اسفند 1400 - 22:27
رئیس اداره ورزش و جوانان باشت مطرح کرد؛
شرایط ثبت نام در اولین دوره مسابقات روستایی عشایری

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:شرایط ثبت نام در اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستایی و عشایری سراسر کشور – ۱۴۰۱ اعلام شد.

مهدی عسکری رئیس ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت:سرپرست تیم بانوان / آقایان در مرحله اول ثبت نام می بایست فرم را تکمیل و پس از مهر و امضاء دهیار روستای محل سکونت و مسئول خانه بهداشت روستای محل سکونت (تایید سکونت تمام اعضای تیم در آن روستا) حداکثر تا روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ فرم را اسکن کرده و از طریق سایت iranminifootball.ir در قسمت مربوطه بارگذاری و ارسال نماید. سرپرست تیم موظف است پس از بارگذاری فرم اولیه در قسمت مربوطه سایت، فرم اینترنتی داخل سایت را نیز بر اساس فرم اولیه تکمیل و ثبت نام را نهایی نماید.

وی افزود:نکته مهم اینکه تمامی بازیکنان، مربی و سرپرست تیم می بایست ساکن همان روستا باشند و این امر باید به تایید دهیاری و خانه بهداشت آن روستا برسد.

عسکری گفت:داشتن رضایت نامه از والدین برای تمامی بازیکنان خانم و آقای زیر ۱۸ سال الزامی است و به هنگام شروع مسابقات برگه رضایت نامه باید به مسئول برگزاری مسابقات تحویل داده شود.

وی بیان کرد:وبینار آنلاین اطلاع رسانی در ارتباط با تعداد تیم های شرکت کننده و نحوه قرعه کشی مسابقات ساعت ۲۰ روز جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ در سایت اینترنتی انجمن مینی فوتبال و فضای مجازی به آدرس iranminifootball@ بصورت آنلاین برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت تصریح کرد:مسابقات در سطح بخش هر شهرستان و با شرکت تمامی تیم های روستایی و عشایری ثبت نام کرده زیر مجموعه آن بخش برگزار خواهد شد و زمان، مکان و نتایج قرعه کشی مسابقات حداکثر یک هفته قبل از شروع مسابقات اطلاع رسانی خواهد شد.

مهدی عسکری گفت؛مسابقات قهرمانی بخش از ۱۶ اردیبهشت آغاز و با توجه به شرایط آب و هوایی استان های کشور تا ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ به مدت ۴ ماه ادامه خواهد داشت وتیم قهرمان تمام بخش های کشور می بایست حداکثر تا ۱۹ شهریور ماه ۱۴۰۱ معرفی شوند.

وی گفت؛تمامی هزینه های شرکت تیم ها در مسابقه شامل ایاب و ذهاب، اسکان و تغذیه احتمالی در شهر محل برگزاری مسابقه، تهیه البسه ورزشی و آب معدنی به هنگام برگزاری مسابقات و سایر هزینه ها بر عهده تیم های شرکت کننده خواهد بود.

یاد آوری می شود....
مبلغ ورودی هر تیم برای حضور در مسابقات رایگان می باشد.
هر تیم متشکل از ۱۲ نفر شامل ۱۰ بازیکن، مربی و سرپرست خواهد بود. (سرپرست و سرمربی تیم بانوان حتما باید خانم باشند).
یک بازیکن نمی تواند همزمان عضو دو تیم باشد.
مربی و سرپرست تیم می‌توانند با حفظ سمت نامشان را در لیست ۱۰ نفره بازیکنان ذکر کرده و بازی کنند.
یک‌‌ تیم می‌تواند از بازیکنان چند روستا تشکیل شود
محدودیتی برای حضور بازیکنان باشگاهی رشته های فوتبال (فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی) در تیم های حاضر در مسابقات مینی فوتبال وجود ندارد اما بازیکنان باید ساکن روستایی باشند که تیم با نام آن روستا تشکیل شده است.
مسابقات بصورت ۵ در مقابل ۵ بازیکن و با شرایط سنی بزرگسالان بالای ۱۵ سال (کلیه متولدین قبل از سال ۱۳۸۶) می باشد.
همه اعضا تیم باید دارای کارت بیمه ورزشی معتبر باشند.
همه اعضا تیم باید کارت دو دوز تزریق واکسن کرونا را به همراه داشته باشند.
لیست اعلامی بازیکنان و کادر قابل تغییر نخواهد بود و تیم ها پس از ارسال اسامی نمی توانند نفرات اعلامی خود را کم یا اضافه نمایند و یا شماره پیراهن آنان را تغییر دهند.
استعداد یاب های مورد تایید انجمن مینی فوتبال مسابقات تمام بخش ها در شهرستان ها را زیر نظر خواهند گرفت تا برترین بازیکنان مسابقات به اردوی تیم ملی بانوان و آقایان دعوت شوند.
مسابقات در یک ورزشگاه مناسب و محل آن با نظر مسولین برگزاری مسابقات انتخاب و برگزار خواهد شد (مسابقات بانوان در ورزشگاه محصور و مختص بانوان و بدون حضور آقایان برگزار خواهد شد).
مسابقات بر اساس قوانین اعلامی انجمن مینی فوتبال برگزار خواهد شد.
مسابقات در زمین چمن مصنوعی، یا طبیعی برگزار خواهد شد و بازیکنان باید تجهیزات مورد نیاز برای بازی شامل کتانی مخصوص زمین چمن مصنوعی یا طبیعی، جوراب ساق بلند، محافظ ساق به همراه داشته باشند همچنین دروازه بان می تواند از شلوار گرمکن استفاده نماید.
قهرمان مسابقات به رویدادهای بین المللی اعزام خواهد شد.

نظرات کاربران