تازه های سایت

5. فروردين 1401 - 20:54
نماینده مردم گچساران و باشت مطرح کرد
وعده های بادکنکی و قارچ گونه نمی دهیم/برگشت طرح های حذف شده ماده ۲۳به بودجه ۱۴۰۱
جشن نوروزی با حضور سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در گلگه امیرشیخی برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حسینی پور در حضور پر شور مردم شهرستان باشت و بوستان و میهمانان نوروزی گفت؛من بعنوان برادر و خادم شما این عید را تبریک عرض می کنم و برایتان آرزوی موفقیت و بهترینها را دارم.

وی افزود:لایحه بودجه امسال به در سه شیفت توسط مجلس مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید که در آن توجه ویژه ای به مناطق محروم و آسیب دیده شده است.

سید ناصر حسینی گفت؛بخشی از بودجه‌ ها شهرستان گچساران و باشت به علت نداشتن ماده ۲۳ در ردیف بودجه حذف شده بودمثل فاضلاب گچساران و باشت تلاش کردیم و تمام این ردیف ها به بودجه ملی برگشتند و حتی ۱۰۰میلیاردی که رئیس مجلس عیدی دادند بر اساس عدالت به طرح ها اختصاص داده شد.

وی بیان کرد؛شبی نیست که در راختخواب به بیکاری جوانان دیارم فکر نکنم ، اما جهت اطلاع شما عزیزان عرض کنم ،دفترم را که در بهارستان تحویل گرفتم یک برگ کاغذ از گذشته در دفترم و سامانه ای که در دفتر بود وجود نداشت و یک برگ ثوابق مکاتبات این هشت سال در سامانه حذف کرده بودند و هیچ مکاتبه ای از هشت سال گذشته نگذاشته اند که بر اساس آن ظرفیت شهرستان های باشت وگچساران را بشناسیم در صورتی که در هیچ دفتری در شهرستانهای دیگر این کار را نکرده بودند و تمام مستندات لازم وجود داشت.

وی گفت؛به شما قول میدهم هیچ وعده ای ندادیم و نمی دهیم که بادکنکی و قارچ گونه باشد ،بر اساس ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستانی دوستانی را به شهرستان آوردیم که این موضوع را برای اشتغال در نظر داشته باشند از تمام ظرفیت ها برای سرمایه گذاری در سطح این دو شهرستان استفاده می کنیم تا اژدهای چند سر بیکاری در این دو شهرستان نابود شود.

نظرات کاربران