تازه های سایت

31. فروردين 1401 - 10:41
برگزاری آئین تجلیل از فعالان مجازی درباشت
سرهنگ غلامشاهی؛ فرصت فضا سازی را باید از دشمن گرفت+تصاویر
آیین تجلیل از فعالان مجازی در شهرستان باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛آیین تجلیل از فعالان مجازی در شهرستان باشت برگزار شد.

سرهنگ محسن غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در آیین تجلیل از فعالان مجازی شهرستان باشت گفت؛امروز فضای مجازی یک جنگ تمام عیار با دشمن است و باید این فضا را از دشمن گرفت.

وی در ادامه افزود؛مهم ترین بهره برداری را دشمن از فضای مجازی دارد،که دو اصل مهم را در این زمینه نباید فراموش کرد اول اینکه یک منبع در آمد برای آنها هست دوم تمام اطلاعات کاربران و استفاده کنندگان از این فضا را در اختیار دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت بیان کرد؛اهمیت فضای مجازی همین بس که اهمیت آن را همتراز با اهمیت انقلاب اسلامی دانسته اند ،پس باید همانطور که از انقلاب اسلامی پاسداری می شود باید این فضا را در اختیار بگیریم و تهدیداتی که در این فضا متوجه ما می شود آنها را تبدیل به یک فرصت کنیم.

غلامشاهی تصریح کرد؛دشمنان ما در فضای مجازی سعی در ضربه زدن به آرمان های انقلاب هستند و سعی می کنند که دستاوردهای انقلاب اسلامی را کم رنگ کنند،تا از این طریق مخاطبان خصوصا جوانان را نا امید کنندو ما وظیفه داریم که جلوی دشمن ایستادگی کنیم ،و میدان را از آنها بگیریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در ادامه افزود؛دشمن در فضای مجازی قصد سیاه نمایی ،نا امید کردن مردم ،و نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی را دارد،که در همین امر خصوص رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را مطرح کردند و ما وظیفه داریم که با تشریح جهاد تبیین این دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی در تمام زمینه ها را برای مردم تشریح کنیم و نگذاریم که دشمن از این فضا برای نا امید کردن مردم و جوانان استفاده کنند.

غلامشاهی در پایان گفت؛انتظار می رود که شما بعنوان فعالان عرصه جنگ نرم به تنهایی هر کدام یک لشکر محسوب شوید و قدرت تحلیل ،تولید محتوا و انتشار را به بهترین نحو یاد بگیرید، تا در هنگام پاسخگویی و عملیات روانی بتوانید میدان را در اختیار بگیرید

انتهای پیام/

نظرات کاربران