تازه های سایت

5. ارديبهشت 1401 - 23:40
مطالبه گری
قهر مدیران انقلابی با رسانه های همسو/کی آشتی می کنید؟
این روزها شاهد قهر مدیران انقلابی با رسانه های همسو در گچساران و باشت هستیم.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز

 

بررسی اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب حاکی از این است که اهمیت رسانه در منظومۀ فکری ایشان حتی بیش از نفت است تا جایی که رهبر معظم انقلاب معتقدند؛ ضرورت داشتن یک رسانه همسو با مفاهیم متعالی انقلاب اسلامی حتی از بستن شیر‌های نفت برای کشور اولویت بیشتری دارد. ایشان از سال ۱۳۶۴ که رئیس جمهور اسلامی ایران بودند تا امروز بار‌ها از شاخص‌های رسانۀ متعالی انقلاب صحبت کرده‌اند و در موقعیت‌های مختلف به تبیین نگاه انقلاب اسلامی به رسانه پرداخته‌اند و البته آرایش جبهۀ دشمن در مواجهه با انقاب اسلامی را نیز تشریح کرده‌اند.

با این تحلیل کوتاه اما پر معنی به اهمیت و نقش رسانه ها پی می بریم،که در گچساران و باشت باوجود داشتن استعداد ها و پتانسیل های موجود زیادی که در امر رسانه می باشد چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد.

با پیروزی جریان انقلابی در دولت و مجلس در گچساران و باشت و حاکم شدن مدیران ارشد شهرستانی استفاده از رسانه های همسو با جریان حاکم به پایین سطح خود رسیده است به طوری که سایت ها و پیج های خبری مخالف جریان اخبار را زودتر از رسانه های موافق و حامی تشکیلات انقلابی بدست می آورند، که این یک ضعف بسیار بزرگ در بین مدیران ارشد شهرستانی در گچساران و باشت محسوب می شود.

عملکرد ضعیف روابط عمومی ادارات در هماهنگی با رسانه های حامی دولت و مجلس انقلابی باعث می شود تا رسانه های حامی این جریان این موضوعات را مورد انتقاد قرار دهند، که این ادارات در چینش استفاده از خبرنگاران سلیقه ای و گزینشی برخورد می کنند.

البته واضح است که عدم شناخت کافی بعضی از مدیران باعث می شود تا آنها از دید عموم به یک چهره تنبل و ناکارآمدی تبدیل شود و بیانی برای شرح عملکرد خود نداشته باشد.

انتظار می رود که فرمانداران گچساران و باشت راه حلی ابتدا برای خود و بعد برای ادارات این دو شهرستان پیدا کنند و آنها را با رسانه های جریان حاکم آشنا کنند و باعث شوند تا عملکرد آنها را بیشتر و بهتر برای مردم به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران