تازه های سایت

6. ارديبهشت 1401 - 21:26
فرماندار باشت مطرح کرد؛
تخصیص بیش از ۳۹۷ میلیارد به طرح های عمرانی باشت
فرماندار باشت گفت: در سال مالی جاری ۳۹۷ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال از اعتبارات طرح های عمرانی این شهرستان تخصیص یافت.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:نادر گرامی فرماندار شهرستان باشت گفت: در سال گذشته بیش از ۶۲۳ میلیارد و۲۳۷ میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمرانی این شهرستان اختصاص یافت.

وی بیان کرد: بیشترین اعتبارات اختصاص یافته سال گذشته مربوط به نوسازی مدارس، خدمات شهری، جهاد کشاورزی، روستایی وعشایری، ورزش وتفریحات، آب و فاضلاب و راهداری است.

فرماندار باشت با اشاره به تخصیص ۳۹۷ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال از اعتبارات طرح های عمرانی این شهرستان تصریح کرد: این میزان اعتبارات در سال مالی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ برای بیش از ۱۱۰ طرح عمرانی در نظر گرفته شد.

گرامی عنوان کرد: از مهمترین طرح های در دست اجرای باشت می توان به ساختمان پزشکان، سالن ورزشی، تکمیل خانه جوان، آبرسانی به ۳۳ روستا در قالب بهسازی چشمه و قنوات ، آبرسانی به روستاهای لار درک تلچگاه، اصلاح و بهسازی شبکه آبرسانی شهر باشت، ساخت سالن چند منظوره مدیریت بحران شهرستان، زیر سازی و آسفالت و تکمیل بلوار ۴۵ متری شمالی، ساخت دارالقران باشت، تکمیل طرح سایت ادارات باشت، ساخت هنرستان هشت کلاسه دکتر حسابی، هنرستان حکیم و مدرسه دخترانه کوثر ، تکمیل محور باشت به شاه بهرام ،تکمیل جاده کوه دهک اشاره کرد.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی، مدیران اجرایی شهرستان باید نسبت به جذب اعتبارات طرح‌های عمرانی دستگاه های خود اقدام کنند.

فرماندار باشت خاطرنشان کرد: نباید هیچ مبلغی از اعتبارات عمرانی این شهرستان برگشت بخورد بلکه لازم است تا پایان سال مالی (۳۱ تیرماه ۱۴۰۱) مدیران به طور کامل اعتبارات را جذب و برای روند اجرایی طرح ها هزینه کنند.

گرامی بیان کرد: در حال حاضر طرح بهسازی و آسفالت کوه دهک به طول ۳.۲ کیلومتر و با ۴۵ میلیارد ریال و بهسازی راه روستایی پیچاب به سرآستانه به طول یک کیلومتر و با اعتبار۲۷ میلیارد در دست اجراست.

انتهای پیام/

نظرات کاربران