تازه های سایت

11. ارديبهشت 1401 - 10:14
برگزاری مراسم هفته معلم و عقیدتی سیاسی سپاه در باشت
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه مراسمی در باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:حجت الاسلام و المسلمین مجاهدی نسب مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه گفت؛ در ماه رمضان کلاسهای اخلاق، و قرآن  هر روز به جز روزهای تعطیل در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت توسط حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه باشت برگزار شد.

 

وی افزود؛امروز هم تحلیل از کسانی خواهد بود که بالاترین امتیازات را در کلاسهای برگزار شده در ماه مبارک رمضان بعمل خواهد آمد.
در این مراسم سرهنگ غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت بیان کرد؛هر جا که نهضت انقلاب اسلامی حضور دارد پاسداران در آنجا عرض اندام می کنند.

 

 

وی افزود؛اهمیت و جایگاه معلم از اهمیت ویژه ای برخوردار است،که ما همیشه قدر دان زحمات معلمان هستیم.

 

غلام شاهی گفت؛تلاش مجموعه سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت برای رسیدن به افق و چشم انداز و عمل به فرامین مقام معظم رهبری باید چند برابر شود و نیاز است تمام  همکاران هماهنگی لازم را باهم برای تحقق این امر داشته باشیم.
حجت الاسلام و المسلمین بلادی امام جمعه موقت شهرستان باشت در آیین این مراسم گفت؛خالص ترین عبادات روزه هست،کاری که با پول و پارتی بازی انجام میشود عاقبتی ندارد ،علمی که با ثروت و پارتی بازی بدست می آید ،علم یقین نیست.

 

وی گفت؛فطریه دادن یک امتحان است،که نشان می دهد انسان چقدر ایمان دارد، و این موضوع باعث می شود که انسان آن موضوع خسیس بودن در بحث کمک کردن به دیگران را کنار بگذارد.

 

حجت الاسلام و المسلمین بلادی بیان کرد:در رفتار و اخلاق باید دقت کنیم و این برکات ماه مبارک رمضان است که خداوند متعال هم به ما در این ماه کمک خواهد کرد.

 

انتهای پیام

 

نظرات کاربران