تازه های سایت

18. ارديبهشت 1401 - 14:35
به مناسبت هفته بسیج سازندگی برگزار شد:
آغاز رزمایش گروههای جهادی در باشت
به مناسبت هفته بسیج سازندگی رزمایش گروههای جهادی در باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز :

به مناسبت هفته بسیج سازندگی رزمایش گروههای جهادی بسیج ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت برگزار شد.

در این رزمایش سرهنگ محسن غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در جمع جهادگران بسیجی این شهرستان گفت؛ امام خمینی ره بنیانگذار انقلاب اسلامی،در زمان تشکیل انقلاب اسلامی یک سری نهادهایی را پایگذاری کرد که یکی از این نهادها جهاد سازندگی بود که به سنگران سازان بی سنگر شهرت داشتند.

وی افزود؛بسیج سازندگی از عمر با برکتش ۲۲سال می گذرد و در رفع محرومیت زدایی ها با تمام دولت ها با هر نگرش سیاسی در تمام زمینه ها کمک ها کرده است،و این کمک ها بدون نگاه جناحی بوده است.

غلام شاهی در ادامه گفت؛یک حرکت عظیم گروههای جهادی را در بحث ویروس منحوس کرونا می توان دید که جایی که این ویروس تمام دنیا را زمین گیر کرده بود،این جهادگران بسیجی ما بودند که در عرصه های مختلف همراه کادر درمان برای ریشه کن کردن این ویروس پای کار آمدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت بیان کرد:امروز مشکلاتی که در کشور وجود دارد،نبود حرکت های جهادی در کشور است،و هر جا که ما جهادگونه وارد عرصه کار شدیم دنیا انگشت به دهن گرفت،که می توان حرکت جهادی ما را در عرصه صنعت دفاعی،دانش بنیان، و پزشکی به وضوح دید.

وی گفت؛اگر در اقتصاد هم حرکت جهادگونه باشد و نگاه انقلابی باشد ،کسی شاهد احتکار و گرانی نبود،خط تولید کشور با نگاه لیبرالی در طول هشت سال غیر فعال شدند و نگذاشتند که یک حرکت جهادی و بسیجی در این کشور رخ دهد.

سرهنگ غلامشاهی گفت؛انقلاب اسلامی برای یک هدف بزرگ شکل گرفته است و در مسیر انقلاب تا رسیدن به هدف نهایی سختی های زیادی است باید امیدوار بود که از این سختی ها فارغ می شویم.

وی افزود؛یکی از وظایف اصلی جهادگران ما امید آفرینی در بین مردم است و باید در رفع محرومیت زدایی زمینه اشتغال آفرینی را در دستور کار قرار دهیم ،تا شکوفایی لازم انجام گیرد.

سرهنگ غلامشاهی گفت؛جهاد تبیین باید اولویت کاری ما قرار گیرد،امروز جنگ ما جنگ روایت گری است باید این عرصه را تقویت کنیم،چون ما کار را انجام می دهیم ولی آن را به درستی برای مردم تشریح نمی کنیم، که همین موضوع باعث می شود که دشمن از این موضوع استفاده می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت تصریح کرد؛ارز ترجیهی به یک سرطان برای اقتصاد کشور ما تبدیل شده است،الان که این ارز می خواهد حذف شود رانت خواران و اختاپوس ها از این موضوع ناراحت شوند، و جریان فساد و ضد انقلاب نیز از این موضوع موج سواری می کنند.

غلام شاهی بیان کرد:امروز گوش ما باید به دهان ولی فقیه خود باشد، و به آینده امیدوار بود،باید صبر کرد و در کف جامعه گفتمان رهبری و جهاد تبیین را به صورت چهره به چهره انجام شود واین یکی از وظایف اصلی و مهم گروه های جهادی است.

در ابتدای این رزمایش پاسدار وحید احمدی مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گزارشی از عملکرد این قسمت و گروههای جهادی در مناطق محروم باشت بیان کرد.

نظرات کاربران