تازه های سایت

21. ارديبهشت 1401 - 10:21
به همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت برگزار شد؛
برگزاری جلسه ریش سفیدان و معتمدین روستای سرآبیز باشت/دشمن باورهای دینی را هدف قرار داده است
با همیت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت جلسه با ریش سفیدان روستای سرابیز باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛سرهنگ غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در جمع معتمدین و ریش سفیدان روستای سرابیز گفت؛در سطح شهرستان باشت اقدامات مهمی لازم است،باید انجام شود و این به کمک شما معتمدین میسر می گردد.در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی،طلاق،ازدواج، کارهای زیادی لازم است که باید صورت گیرد.

وی افزود:یکی از رسوم غلطی و نامناسبی که در شهرستان وجود دارد تیر اندازی،در مراسم تشییع و خاکسپاری ها این شهرستان است ،که جایگاه خوبی در سطح فرهنگ ما ندارند،و با کمک شما باید این رسم های غلط کنار گذاشته شود.

غلامشاهی بیان کرد؛امروز فرزند آوری و امر ازدواج باید مورد توجه قرار گرفت شود و جمعیت ما در حال حاضر رشد خوبی ندارند .

غلام شاهی افزود؛امروز معتمدین و ریش سفیدان می توانند در مسایل اجتماعی و فرهنگی جایگاه بزرگی دارند و ما باید از ظرفیت آنها استفاده کنیم ، مدیرت شما می تواند یک الگو و برنامه فرهنگی برای این شهرستان و استان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت؛امروز جایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان باید تقویت شود و نقاط منفی و ضعف را شناخت و با کمک هم این موانع را برداریم.

غلامشاهی تصریح کرد: کینه ها و کدورت ها در منطقه باید کنار گذاشته شود،تا اخلاق مداری و دوستی ها برقرار شود،امروز دشمن در بین جوانان ما از همین فضای مجازی را هدف قرار داده است و روی مسائل دینی ما را هدف قرار داده است و می خواهند اعتقادات ما را نسبت به باورهای دینی کمرنگ کنند باید نگذاریم این موضوع و هدف دشمن به واقعیت تبدیل شود.

در پایان این جلسه چند نفر از معتمدین و ریش سفیدان روستای سرابیز به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران