تازه های سایت

13. خرداد 1401 - 21:34

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره در باشت برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کرامت مظاهری نماینده ولی فقیه در هوا و فضا سپاه استان فارس سخنران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره در باشت گفت؛ مردم باشت در شکل گیری این انقلاب اسلامی سهیم هستند و در خانواده های این شهرستان هر کدام یک شهید یا جانباز ، و ایثار گر وجود دارد.

وی در ادامه افزود؛جلسات شکل گرفته در باشت نشان می‌دهد که این شهرستان یک شهرستان بیدار هست ،و در تمام برنامه های صورت گرفته یک هم بستگی و بصیرت بالایی وجود دارد که معلوم است در سطح شهرستان کارهای بزرگی صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین مظاهری بیان کرد؛در شکل گیری انقلاب اسلامی و قبل از انقلاب حرکات و سخنان امام یک شجاعت و نترسی در آنها مشاهده می شد که همین امر باعث شکل گیری انقلاب اسلامی شد.

وی گفت؛مکتب امام خمینی ره مکتب استکبار ستیزی و نترسی است و در مکتب امام شهید سلیمانی وجود دارد .

مظاهری بیان کرد؛وقتی که هواپیمایی جاسوسی خود را بر سر ایران فرستادند نمی دانستند که به این شکل خار و ذلیل می شود و آن را به زمین نشاندیم و آن را ساختیم و به دنیا آن را نشان دادیم.

وی تصریح کرد؛مکتب امام یک جذبه خاص دارد ،و بدانید که خدا با ماست و به زودی بر مشکلات فارغ می شویم، در حماسه خلیج فارس جدیدا کشتی یونان را بخاطر بی احترامی به ملت ایران و دزدی از نفت ملت به اسارت گرفته ایم.
نماینده ولی فقیه در هوا و فضا سپاه استان فارس بیان کرد؛ دشمن بیش از چهل سال ملت ما را تحریم کرده است، در مکتب امام خمینی ره باید عزت و سر افرازی را در تمام زمینه ها از جمله برجام در نظر گرفته شود.

وی گفت؛در زمین دشمن نباید بازی کرد، در دو طرف کشور ما دو کشور عراق و افغانستان وجود دارد ، افغانستان را نگاه کنید چه بر سر آن آورده است قرار بود که برای این کشورها آرامش را بوجود آورد.

نظرات کاربران