تازه های سایت

23. خرداد 1401 - 13:45
برگزاری جلسه هماهنگی اولین دوره مسابقات مینی فوتبال “جام پرچم”در شهرستان باشت
جلسه هماهنگی برگزاری اولین دوره مسابقات جام پرچم در باشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز؛جلسه هماهنگی برگزاری اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستاییان و عشایر سراسر کشور “جام پرچم” با حضور نادر گرامی فرماندار شهرستان، مهدی عسکری رییس اداره ورزش و جوانان باشت، محمدی بخشدار مرکزی و نیک پی نماینده بخشدار مرکزی، نوری رییس هیات همگانی، مظفری رییس هیات روستایی عشایری بازپور رییس انجمن مینی فوتبال و دهیاران بخش های مرکزی و بوستان برگزار شد.

گرامی فرماندار باشت بیان کرد جام پرچم‌ بزرگترین رویداد ورزشی در کشور است و امیدواریم با کمک و تعامل همه دستگاههای دخیل در برگزاری این مسابقات، اتفاق خیلی خوبی در ورزش روستایی و عشایری شهرستان رخ دهد.

محمدی بخشدار بوستان ضمن تمجید و تشکر از آقای عسکری رییس اداره ورزش بابت فعالیتها و برنامه ریزی مناسب فعالیتهای ورزشی در شهرستان و تاکید به دهیاران جهت همکاری و تعامل کارا با عوامل برگزاری، هدف از برگزاری این رویداد را ایجاد روحیه و شادابی بخصوص در جامعه روستایی و باعث کشف استعدادهای های برتر ورزشکاران روستایی و حضور در میادین مختلف ورزشی دانست.

مهدی عسکری رییس اداره ورزش و جوانان باشت گفت: گسترش عدالت اجتماعی، هویت‌بخشی ساکنان مناطق روستایی، تلاش در جهت افزایش روحیه مشارکت و مسئولیت‌پذیری در بین روستاییان و عشایر، کشف استعدادهای ورزشی و تلاش در جهت افزایش نشاط و شادابی در بین روستاییان و عشایر جزو مهم‌ترین اهداف ما برای برگزاری این جام است.

عسکری در ادامه افزود: این مسابقات در چهار مرحله بخش، شهرستان، استان و ملی برگزار خواهد شد که ادارات ورزش‌ و جوانان استان‌ها و شهرستان‌ها، فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی، فدراسیون همگانی، انجمن مینی فوتبال و همچنین هیات‌های تابعه این فدراسیون‌ها در برگزاری این دوره از مسابقات یاری خواهند رساند.
وی تصریح کرد: برای بالابردن سطح انگیزه علاقه‌مندان در مناطق روستایی و عشایری به منظور معرفی نفرات برتر و استعدادهای ناب به تیم‌های باشگاهی و در نهایت تیم ملی توسط انجمن مینی فوتبال استعدادیابی انجام خواهد شد.

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال روستائیان و عشایر سراسر کشور تحت عنوان جام پرچم با شعار “هر روستا یک تیم” از اواسط تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است تعداد 105تیم از روستاهای شهرستان باشت در این مسابقات ثبت نام کرده اند

نظرات کاربران