تازه های سایت

1. تير 1401 - 22:46
برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی درباشت
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت از برگزاری ششمین کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ؛ پرویز مددی در حاشیه برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان، اظهار داشت: امروز آسیب‌های اجتماعی متعددی در جامعه خانواده‌ها و به ویژه جوانان را تهدید می‌کند.
وی با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی در جامعه سبب ایجاد معضلات و گرفتاری‌هایی برای خانواده‌ها شده است، افزود: آسیب‌های طلاق، اعتیاد، فضای مجازی از جمله آسیب‌های اجتماعی بوده که مشکلات بسیاری برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت بر ضرورت برنامه‌ریزی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: با داشتن برنامه‌های صحیح و برنامه‌ریزی درست و مطلوب می‌توان با آسیب‌های اجتماعی در جامعه مقابله کرد.
مددی تصریح کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی تنها از عهده یک اداره یا نهاد برنمی‌آید و همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید دلسوزانه پای کار بیایند.
وی عنوان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی کارگاه‌های آموزشی در مساجد و حسینیه‌های شهر باشت و روستاهای اطراف برگزار می‌کند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت خاطرنشان کرد: در ادامه برپایی کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یک کارگاه آموزشی در مسجد النبی(ص) باشت برگزار شد.
مددی افزود: این کارگاه آموزشی به مربیگری حجت‌الاسلام سید حبیب الله بلادی‌پور امام جمعه موقت باشت برگزار و با استقبال خوب از سوی مردم و جوانان مواجه شد و شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.
وی گفت: برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مساجد و حسینیه‌های باشت و روستاهای اطراف ادامه دارد.

نظرات کاربران