تازه های سایت

11. تير 1401 - 14:41
امام جمعه باشت مطرح کرد ؛
مطالبه امام جمعه شهرستان باشت از مسئولان/چرا کنکور در باشت برگزار نمیشود؟
امام جمعه شهرستان باشت گفت؛حتی شهرهای کوچکتر از باشت کنکور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:همانطور که می دانید هر ساله در تابستان رقابت بزرگترین رویداد علمی کشور یعنی کنکور در سراسر کشور برگزار می شود.

در استان کهگیلویه و بویراحمد هم همزمان با سراسر کشور ،این رویداد مهم برگزار می شود،اما در شهرستان باشت آنچه فضا و نبود جایگاه مناسب برای برگزاری کنکور بهانه مسئولان استانی شده است تا فارغ‌التحصیلان مدارس باشت جهت شرکت در کنکور به شهرستان گچساران بروند و در آن شهرستان آزمون کنکور بدهند.

در همین رابطه حجت الاسلام و المسلمین امید گنجه ای امام جمعه شهرستان باشت گفت: مشکلات زیادی برای داوطلبان کنکور باشتی ممکن است بوجود بیاید که از مهمترین عوامل آن می توان به خطرات احتمالی جاده ای ،استرس بیش از حد باشد، که علاوه بر این هزینه های مالی زیادی می تواند برای داوطلبان داشته باشد.

وی در ادامه افزود:ما آماده همکاری با مسئولان و عوامل برگزار کننده کنکور در سطح شهرستان باشت هستیم، و مصلی بزرگ امام خمینی ره این شهر مکان مناسبی برای برگزاری این آزمون خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین گنجه ای گفت:انتظار میرود که این آزمون از سال آینده در مرکز شهرستان باشت برگزار شود و مسیولین شهرستان از همین الان اقدامات لازم را انجام دهند ، چون اطلاع داریم در شهرهای کوچکتر از باشت کنکور سراسری برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران