تازه های سایت

17. تير 1401 - 19:47
مطالبه گری ؛
سوژه های جالب اعضای شورای اسلامی شهر باشت در مواجه با خبرنگاران/به جای عکسهای گزینشی و ژست های خاص گزارش عملکرد دهید
یکسال از انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر باشت می گذرد ولی هنوز از گزارش عملکرد خود به مردم و خبرنگاران خبری نیست.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ؛
مردم شهر باشت از نمایندگان خود در پارلمان شهری تقاضا دارند تا گزارش کاملی از اقدامات یکساله خود ارائه دهند تا به آینده شهرسان بیشتر امیدوار شوند وهمچنین از انتخاب خود پشیمان نشوند.

این حق مسلم مردم شهر باشت است تا از برنامه های اجرا شده و آتی شورای شهر خود بدانند، برنامه های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی مهمترین نکات مورد توجه مردم است.

اما آنچه از عملکرد شورای شهر باشت دیده می شود بعضی از افراد این شورا فقط دوست دارند در حضور خبرنگاران به کوچه و خیابان‌های بیایند و با گرفتن چند عکس که در آنها به سمت سوی اشاره می کنند خود را به نمایش بگذارند.

ژست های جالب که بهتر است به جای عکس های گزینشی به مردم شهر باشت و رسانه های این شهر گزارش عملکرد دهندتا مردم در جریان کار این افراد قرار گیرند.

باید دید برنامه و راهکارهای اعضای شورای شهر باشت در مواجه با چالش بزرگ مبلمان شهری و رفاهی و همچنین ایجاد فضاهای شهری چیست ،کاری که تا الان در سطح باشت از اعضای شورای شهر در دوره ششم کمتر دیده شده است.

به نظر می رسد که اعضای شورای شهر دوست دارند در قاب دوربین خبرنگاران دیده شوند که مردم شهر به بعضی از آنها لقب دوربینی داده اند،اما در بحث گزارش عملکرد تاکنون اقدام اساسی انجام نداده اند.

انتظار می رود که شورای شهر باشت در حضور تمام رسانه های موجود در سطح شهرستان اقدام به گزارش عملکرد خود کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران