تازه های سایت

18. تير 1401 - 16:50
گزارش مردمی:
گلایه شهروندان باشتی از چندنرخی بودن قیمت ها در بازار/چه کسانی باید به مردم پاسخگو باشند؟
مردم شهر باشت از چند نرخی بودن اجناس در بازار این شهر گلایه داشتند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:این روزها نظارت بر بازار و کنترل قیمت های اجناس از جمله اقلام خوراکی و پوشاک می تواند تا حدودی می تواند بازار را به یک آرامش نسبی برساند،اما به شرطی که این کنترل ها مستمر و دقیق بر تمام صنوف باشد.

یکی از شهروندان باشتی در مورد کنترل قیمت ها و اجناس موجود در بازار باشت در گفتگو با این پایگاه خبری گفت:از مشکلات اصلی در بازار می توان به موضوعات مختلف اشاره کرد ،که مهمترین آنها عبارتند از ؛نوسان قیمت، قیمت بالا، نظارت ناکافی، از مشکلات بازار است.

این شهروند در ادامه گفت؛قیمت ها نسبت به توان خرید مردم نامناسب است ،و هر روز شاهد افزایش قیمت ها هستیم، در همین راستا معیشت و شرایط اقتصادی نامناسب بوده که اگر شاهد کاهش قیمت در برخی کالا ها نباشیم ، کمر مردم زیر بار عدم نظارت برخی از مسئولان خم خواهد شد.

رضایی از شهروندان باشتی اظهار داشت: باید کنترل بازار صرفا برای گزارش کار نباشد ،و یا برای گرفتن چند عکس خبری نباشد ،چون مشاهده می شود وقتی نظارتی در بازار صورت می گیرد در همان موقع مغازه ها اقدام به بستن مغازه های خود می کنند ،باید به حال این موضوع فکری اساسی کرد.

وی افزود؛مسئولان باید به صورت نامحسوس و سرزده در بازار حضور پیدا کنند و با تخلفات آشکار مبارزه کنند.

این شهروند در پایان گفت ؛عدم درج قیمت بر روی اجناس باعث می شود تا فروشنده ،اجناس خود را به نرخ دلخواه خود به مردم تحمیل کند ،هر چند مردم خودشان هم در این امر مقصر هستند و تخلفات گران فروشی و موضوعات مختلف را به نهادهای نظارتی گزارش نمی دهند.

انتهای پیام

نظرات کاربران