تازه های سایت

22. تير 1401 - 21:21
مطالبه گری ؛
در ادارات باشت چه می گذرد/لزوم ورود بازرسی استانداری به بدهی قبوض ادارات
بعضی از ادارات در باشت بدهی چند میلیونی دارند که سالهاست نسبت به تسویه حساب این موضوع اقدام نکردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز ؛همانطور که می دانیم ادارات دولتی در هر شهری مراکزی هستند که ارباب رجوع زیادی در سطح شهرستان ها دارند که می توان به دو قطب اصلی ادارات یعنی شبکه های بهداشت و آموزش و پرورش اشاره کرد.

اما بعضاً دیده می شود که گاها دستگاه های خدمات رسان جهت مطالبه بدهکاری این ادارات مهم اقدام به قطع برق ،گاز و تلفن این ادارات می کنند که مشکلاتی را می تواند برای این ادارات و مراجعه کنندگان به آنها بوجود آورد.

در یکی دو روز اخیر خبرهای در فضای مجازی در حال انتشار بود مبنی بر قطع برق اداره آموزش و پرورش باشت توسط اداره برق که موجب از اعتراض و واکنش های جامعه فرهنگی را به همراه داشته است .

در همین خصوص یکی از فرهنگیان شهر باشت موضوع مهمی را با این پایگاه خبری مطرح کرده است که نوشتن و انتشار آن خالی از لطف نیست.

این فرهنگی باشتی گفت:جای سوال است که دستگاههای خدمات رسان باشت از جمله اداره برق شهرستان چرا در طول چند سال گذشته اقدام به این کار نمی کرد ،و جهت بدهی این ادارات در سالهای گذشته چرا با این روش وارد نمیشد ،که اگر در همان سالهای گذشته اقدام به این کار می کردند الان شاهد این همه بدهی در سطح شهرستان در ادارات مختلف نبودیم.

وی در ادامه تصریح کرد ؛موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد لزوم ورود بازرسی استانداری به این قضیه هست ،که چرا مسئولین وقت ادارات و معاونین مالی آنها از بودجه ای که در اختیار آنها قرار می‌گرفت نسبت به بدهی خود به دستگاه‌های خدمات رسان اقدام نمی کردند،تا امروز شامل بدهی این همه بدهکاری در ادارات باشت نباشیم.

احمدی در پایان گفت: در یک اداره در سطح باشت خبرهایی رد و بدل می شود که بدهی آن به دستگاهای خدمات رسان نزدیک به یک میلیارد تومان می باشد که این بدهی بر چند سال گذشته بر می گردد، جا دارد نهادهای بازرسی و نظارتی به این موضوع ورود کنند که چرا در این ادارات این همه بدهی وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران