تازه های سایت

24. تير 1401 - 21:06
گلایه اهالی روستای بهره عنا از نبود آنتن دهی موبایل و تلویزیون:
مشترک مورد نظر در دسترس نیست/از پل بریم که می گذرید یک سری هم به ما بزنید
وضعیت آنتن دهی تلفن همراه و آنتن تلویزیون در روستای بهره عنا بسیار نامناسب است و اهالی این روستا از این مسئله به شدت گلایه مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:یکی از اهالی روستای بهره عنا در گفتگو با این پایگاه خبری گفت ؛در روستای ما سرعت اینترنت و آنتن دهی بسیار ضعیفی وجود دارد و با توجه به اینکه در حال حاضر در ایران در حال نصب اینترنت 5G هستند و با توجه به ضرورت استفاده از اینترنت و بروز بودن گوشی های ما، متاسفانه شاهد حداقل ها در بحث سرعت و آنتن دهی مناسبی در این روستا نیستیم.

احمدی در ادامه افزود ؛علاوه بر نبود اینترنت مطلوب قطعی مکرر آنتن دهی همراه اول و ایرانسل در این روستا وجود دارد ، و همچنین شبکه های تلویزیونی در این روستا قطع و نامناسب است.

موسوی گفت:خدا را شکر که روستای ما نزدیک به روستاهای استان فارس است و کم و بیش از وضعیت آنتن دهی این روستاهای اطراف استفاده می کنیم.

یکی دیگر از ساکنین روستای بهره عنا گفت؛چندین سال است که وضعیت آنتن دهی هم تلفن همراه و هم گیرنده های دیجیتال در این روستا با مشکل مواجه شده است،انتظار داریم که این مشکل برای روستایی که بزرگترین روستای پر جمعیت بخش بوستان است مرتفع شود.

وی گفت؛نمی دانیم چرا مسئولان استانی و نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی چرا در سفرهایشان به این روستا نمی آیند و این روستا را فقط برای روزهای انتخابات می خواهند،پیشنهاد می کنم اگر از پل بریم گذشت کردند یک سری هم به این روستا بزنند و مشکلات این روستا را پیگیری کنند.

نظرات کاربران