تازه های سایت

23. مرداد 1401 - 15:12

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:سید رضا حسینی شهردار باشت در جمع خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان باشت گفت؛رسانه چشم و چراغ بین خادمین ملت و مردم است،انتظار می رود دوستان هم مطالبه گری کنند و هم عملکرد ادارات و سازمان های مختلف را به گوش مردم برسانند.

وی در ادامه افزود:شما یک پل ارتباطی بین ما و مردم هستند ،از نقد سازنده و پیشنهادات شما استقبال می کنیم ،در حوزه مختلف موارد را به ما اطلاع دهید چون اگر نقدی نباشد اصلاحی هم صورت نمی گیرد.

حسینی تصریح کرد؛الویت کاری ما در شهرداری با توجه به مشکلات بدهی بالا،حقوق ها به تعویق افتاده پرسنل و کمبود نیروی انسانی در شهرداری باشت است که باید آنها را رفع کنیم و یک فضای سبزی که در شأن شهرمان باشد به مردم هدیه کنیم.

وی گفت؛توجه ویژه به محلات کمتر توسعه یافته و رعایت عدالت در خدمات رسانی به همه مناطق سطح شهر نیز از برنامه های شهرداری باشت است.

حسینی گفت؛ ما تازه شروع بکار کردیم و اول راه هستیم ومشکلات هم خیلی زیاد می باشد ، وانشاالله بزودی با مرتفع کردن برخی ایرادات خدمت رسانی مطلوب تر خواهد شد.

شهردار باشت گفت؛رسانه ها در خیلی از موضوعات می تواند همکار و همیار باشد،در بحث دعوت از رسانه ها سعی کردیم از تمام سلیقه ها و گرایشها مختلف دعوت کنیم تا از آنها تجلیل شود ،و سعی می کنیم بعنوان خادم مردم باشت در خدمت شهروندان باشیم.

عابدین قبادی رئیس شورای شهر باشت گفت؛رسالت خبرنگاری باید از روی حقیقت و مطالبه گری باشد ،نه از روی کینه و تخریب باشد ،امیدواریم که در کنار هم و با همکاری رسانه ها در جهت پیشبرد اهداف فرهنگی ،و عمرانی شهرمان گام برداریم.

سید صلاح الدین صادقیان از اعضای شورای شهر باشت گفت: انتظار داریم که اعضای رسانه و فعالان مجازی به کمک ما بشتابند و در مسایل مختلف در سطح شهر صدای رسای ما و مردم باشند.

عمار محمدی از اعضای شورای شهر باشت گفت؛ ضمن تبریک روز خبرنگار از شما چشمان بیدار جامعه دعوت می کنم که در مسایل کمک کار ما باشید و پلی باشید بین ما و مردم تا شهرمان را آنچنان که شایسته است بسازیم.

در این جلسه جمعی از خبرنگاران به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

نظرات کاربران