تازه های سایت

28. شهريور 1401 - 10:01
در جلسه شورای اداری باشت مطرح شد:
برگزاری هر چه باشکوه تر شدن هفته دفاع مقدس+جزییات
جلسه شورای اداری شهرستان باشت با موضوع هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:سرهنگ محسن غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در جلسه شورای اداری شهرستان گفت؛ ابتدا از کلیه عزیزانی که در مراسم جاماندگان اربعین حسینی در باشت همکاری کردند تشکر می کنم که در این مراسم معنوی سنگ تمام گذاشتند.

وی در ادامه افزود ؛در هفته دفاع مقدس رونمایی از کتاب ابر مردان ایل به نویسندگی خانم سمیه محمدی را داریم و سخنران این مراسم که در روز چهارشنبه۳۰شهریور برگزار می شود، با سخنرانی سردار سید نصرت الله حسین پور خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:زمینه هفته دفاع مقدس از جمله فضا سازی توسط مدارس نیز انجام خواهد شد و برای تبیین فرهنگ جبهه و شهادت سعی داریم از پیشکسوتان عرصه جبهه و شهادت در مدارس استفاده کنیم.

سرهنگ غلامشاهی بیان داشت ؛باید زمینه فرهنگ سازی و خاطرات جبهه و جنگ و دفاع مقدس را توسط راوی ها و فضای مجازی به قشر جوان و نوجوان جامعه معرفی کنیم چون اگر فرهنگ انقلاب اسلامی را از ما گرفتند دیگر چیزی برای ما باقی نمی ماند.

وی تصریح کرد:امروز دیگر چیزی میان جبهه حق و باطل نداریم ،در جهاد تبیین ما رودربایستی نباید با کسی شوخی نباید داشته باشیم، بعضی مواقع انسان در فضایی که واقع شده است فراموش می کند که باید کجای کار قرار گیرد.

نادر گرامی فرماندار باشت در جلسه شورای اداری گفت:ابتدا تشکر می کنم از مسئولان دو موکب که در سطح شهرستان در بحث پذیرایی از زوار اربعین حسینی به نحو احسن انجام دادند.

وی گفت:هر چند موکب ها باید مردمی باشد اما تشکر می کنیم از دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد که پیگیر مشکلات موکب دارن بودند و بازدیدی نیز از این موکب ها صورت گرفت.

گرامی بیان کرد ؛ حرکت جاماندگان اربعین حسینی در باشت با افزایش چشمگیری امسال در شهرستان همراه بود و این حرکت بصورت خودجوش انجام شد و از کلیه عزیزانی که در این روز موکب برپا کردند تشکر می کنیم.

وی گفت:ما یک مجموعه هستیم و در دولت سیزدهم برای تلاش و کار برای مردم نباید خسته شویم ،روسای ادارات حتما باید جواب مکاتبات اداری را پاسخ دهند و نگذارند که مکاتبات اداری بی پاسخ بماند.

فرماندار باشت افزود؛در روز چهارشنبه تجلیل از پیشکسوتان عرصه جبهه و شهادت را در باشت داریم و باید تمام ادارات دولتی حضور حداکثری را داشته باشند، تا این برنامه به بهترین نحو ممکن انجام شود.

نظرات کاربران