تازه های سایت

27. تير 1396 - 14:44
تجلیل موسسه قرآنی زلال وحی از فعالان قرآنی شهرستان باشت +تصاویر
موسسه زلال وحی از فعالان قرآنی شهرستان باشت تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،موسسه زلال وحی از 15 فعال قرآنی شهرستان باشت با حضور امام جمعه محترم و اداره تبلیغات تجلیل کرد. این موسسه بیش از ۵ سال از شروع به کار آن میگذرد.

 

حجت السلام عبد الرحیم عبودی مدیر موسسه زلال وحی در جمع فعالان قرآنی ضمن اشاره به ضرورت حفظ قرآن در شهرستان گفت:امروزه شاهديم كه جهان مادي به لحاظ دوري از ارزشهاي انساني و الهي همچون كلافي سردرگم در مشكلات اجتماعي و فرهنگي آشفته و سرگردان است.

 

وی افزود: اين سخن كه سختي و بدبختي ما به دست خداوند است مورد قبول نيست چرا كه خداوند مي فرمايد: بدرستي كه خداوند تغيير نمي دهد سرنوشت هيچ قومي را مگر اينكه خود آن قوم نفسشان را تغيير دهند و زماني كه خداوند اراده بدي به بندگان خود نمايد بدي را به آن ردّ نمي كند و جز خدا دوستي براي انسان نيست.

 

مدیر موسسه زلال وحی عنوان کرد: فعالان قرآنی باید با برگزاری جلسات معنوی انس با قرآن به ترویج بیشتر این کتاب آسمانی کمک کنند.

 

وی تصریح کرد: امید است با همدلی تمامی دستگاه های متولی فعالیت های قرآنی  و شخصیت های قرآنی موثر و با برنامه ریزی و توکل بر خداوند متعال هر چه زودتر تحقق منویات مقام معظم رهبری را شاهد باشیم.

 

تصاویر:

نظرات کاربران