تازه های سایت

1. تير 1396 - 11:58
روز قدس/
دعوت خبرنگاران باشتی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس+تصاویر
خبرنگاران باشتی با جمله های کوتاه اما زیبا از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،روز قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که در آن علیه رژیم صهیونیستی اسرائیل و اشغال فلسطین راهپیمایی اعتراض آمیزی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

این روز چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ش (۱۳ رمضان ۱۳۹۹ه‍.ق) با پیام امام خمینی برای حمایت از ملت فلسطین نام‌گذاری شد.

روز آخر ماه رمضان در کشورهای مختلف متفاوت است، در صورتی که روز آخر ماه رمضان در ایران جمعه یا شنبه باشد روز قدس معمولاً یک هفته زودتر برگزار می‌شود تا هماهنگی با سایر کشورهای اسلامی ایجاد شود.

روز قدس به عنوان روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنانشان بوده و اختصاص به قدس و فلسطین ندارد.

مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز همچپون سال های گذشته در این روز حماسه ای جاوید خلق خواهند کرد و انزجارشان را به ظلم و ستم اعلام می کنند و خبرنگاران باشتی نیز به نوبه خود با جمله های کوتاه اما زیبا  از مردم این استان  برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

 

پورانپور

فتح الله پوران پور- خبرنگار مطبوعات- در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با آحاد مردم بوای حضور پرشور و گسترده دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنیم.

آرمانی مشترک بنام ایستادگی مقابل ظالمان و مستبدان عالم در هر گوشه از سرزمین های اسلامی قطره قطره بهم می پیوندند و دریای خروشان امت اسلامی را به نمایش می گذارند.
پس روز قدس همه می آییم.

 

نرگس سجادی

سیده نرگس سجادی نیا -خبرنگار سایت باشت نیوز_ در آستانه روزجهانی قدس هستیم مسئولیت مسلمانان در قبال فلسطین بسیار سنگین است و می طلبد که در روز جهانی قدس این یادگار حضرت امام(ره) را ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین بویژه غزه انزجار و نفرت خود را به جهانیان نمایش بگذارند

ملت ایران اسلامی گسترده تر ازهمیشه روزجهانی قدس متفاوت تری را خلق خواهند کرد و باحضور خود مشت محکمی در دهان آمریکا و قدرت های غربی و بویژه ولیعهد نامشروع شان خواهند کوبید.

ما همه باهم می آییم...

 

طیبه یوسفی

طیبه یوسفی- خبرنگار 19آبان و روزنامه افکارمردم وتجارت-هر روز، روزِ قدس است اگر در دل به این حرف معصوم باور داشته باشیم که ؛هر کس صدای مظلومی را بشنود و او را یاری نکند، مسلمان نخواهد بود”

با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان خواهیم داد که همچنان در مقابل استکبار ایستاده‏ایم و نشان خواهیم داد که تحریم های بیگانگان ملت ما را مقاومتر می‏کند.در راهپیمایی روز قدس با تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری، دشمنان داخلی و خارجی را ناکام بگذاریم.
مردم همیشه در صحنه  ایران با احساس غرورازعملیات به هنگان موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درمقابله بادشمنان امنیت و اقتدار این مرزوبوم یک بار دیگر وحدت وهمدلی وهوشیاری خودرا با حضور همیشگی انقلابی  خود در راهپیمایی روز قدس به نمایش میگذارند...

 

فاضل کامران

فاضل کامران -پایگاه خبری مردم- روز قدس روز آمادگى براى آزادسازى قدس است.شرکت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین خواهد شد، ما در روز قدس با حضور یکپارچه فریاد رساى خود را در حمایت از ملت فلسطین به گوش جهانیان می رسانیم وملت همیشه سر افراز ایران باید با شرکت در راهپیمایى روز جهانى قدس این روز عزیز را زنده نگه دارند.

انتهای پیام/س

دیدگاه‌ها

سلام و خسته نباشید،تشکر از همه خبرنگاران خوب و زحمتذکش شهرستان باشت،ان شاءالله همیشه سربلند و موفق باشید
احسنت وه ای خبرنگارل فعال

نظرات کاربران