تازه های سایت

19. تير 1394 - 18:29
با حضور مسئولان شهرستانی صورت گرفت:
دیدار و سرکشی از خانواده های تحت حمایت امداد شهرستان باشت+تصاویر
جمعی از مسئولان شهرستانی با حضور در منازل برخی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت، با این عزیزان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح مفتاح الجنه با حضوررئیس و کارکنان کمیته امداد، امام جمعه و فرماندار باشت جهت بازدید از منازل برخی از خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت در حاشیه این بازدید در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن اشاره به این موضوع که، ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک و دستگیری از نیازمندان است، گفت: سرکشی و بازدید از خانواده های نیازمندان و کمک به آنان از سیره امیرالمومنین علی (ع) بوده که لازم است در این ماه مبارک بیشتر به آن پرداخته شود.

 

حبیب الله باقرپور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت نیز در سخنانی هدف از برگزاری این مراسم را دلجویی و بازدید از خانواده های تحت حمایت این نهاد عنوان کرد و گفت: ماه رمضان ماه رحمت و مهربانی است و این نهاد در راستای رسالت و ماموریت های اجتماعی خود ضمن سرکشی به خانواده های تحت پوشش خود حمایت ها و مساعدت لازم را در تکریم از نیازمندان را بعمل آورده است.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران