تازه های سایت

17. مرداد 1393 - 9:27
پیام تبریک تاجگردون به مناسبت روز خبرنگار
نماینده مردم گچساران و باشت در پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، 17 مردادماه روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک گفته و برای خانواده بی ادعای این عرصه، آرزوی سربلندی و توفیق کرد.

به گزارش خامی، در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

سوگند به قلم و آنچه می‏نویسند

هفده مردادماه یادآور شهادت خبرنگار مظلوم استاد محمود صارمی به دست کوردلان طالبان است. این روز را می بایست در حقیقت روز پاسداشت تلاش های مجدانه و صادقانه خبرنگاران آزاده ای دانست که با توجه به رسالت خطیری که بر عهده دارند به جهت تنویر افکار عمومی و نیز برای تولید و انتشار اطلاعات و اخبار از هیچ کوششی دریغ نکرده اند و نخواهند کرد.

خبرنگاران و همچنین مسئولان رسانه ها، راویان عرصه خبر هستند که با چشمی تیزبین، گوشی شنوا و نیز زبانی گویا یک پل ارتباطی قوی بین مردم و مسئولان در انعکاس بیشتر از پیش مشکلات و انتظارات لایه های مختلف جامعه می باشند و  بی تردید توسعه و پیشرفت بخش های مختلف کشور، استان و شهرستان مرهون کوشش خبرنگاران فهیم و متعهد در انعکاس واقع بینانه و واقع گرایانه موضوعات گسترده زندگی بشری است.

بدینوسیله این روز گرامی را به همه تلاشگران متعهد عرصه اطلاع رسانی و صاحبان قلم پاک که در نهایت امانت داری، نگهبان هوشیار آگاهی و بیداری جامعه هستند تبریک عرض نموده و برای خانواده بی ادعای این عرصه، آرزوی سربلندی و توفیق دارم.

 

غلامرضا تاج گردون

نظرات کاربران