تازه های سایت

31. ارديبهشت 1394 - 17:31
تاجگردون رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس شد
در حکمی از سوی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، ساسان تاجگردون به عنوان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، در این حکم ضمن بیان اهم ماموریت ها و وظایف سازمان مدیریت و برنامه ریزی آمده است: با توجه به تعهد، سوابق علمی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس منصوب می شوید.

 

سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از ادغام دو سازمان به عناوین، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه مطابق مصوبه 16 اسفند سال 78 شورای عالی اداری تاسیس شد و نمودار تشکیلاتی آن نیز در 17 تیرماه سال 79 تصویب و به اجرا در آمد.

 

پس از انحلال این سازمان در سال 1386 به دستور محمود احمدی نژاد، معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی تاسیس و بخشی از وظایف آن را به عهده گرفت.

 

با آغاز کار دولت دکتر حسن روحانی، زمزمه های احیا این سازمان شنیده می شد و در نهایت در 19 آبان 1393، با دستور رییس جمهوری و تصویب شورای عالی اداری، با ادغام دو معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور احیاء شد.

 

در تاریخ هشتم دی ماه سال 93 دکتر حسن روحانی در اجرای اصل 126 قانون اساسی، طی حکمی محمدباقر نوبخت را به عنوان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب کرد.

 

 

منبع: عصردنا

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران