تازه های سایت

18. شهريور 1393 - 8:45
فرمانده سپاه ناحیه باشت خبر داد:
تحویل خودجوش 43 عدد "ماهواره" و دریافت "مبدل دیجیتال" در باشت
فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: از آغاز ماه رمضان تاکنون 43 خانواده در شهرستان ماهواره های خود را به صورت داوطلبانه به این نهاد تحویل داده اند.

به گزارش خامی، سروان پاسدار فرهاد کریمی نسب در گفتگو با این پایگاه خبری بیان داشت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان امسال سپاه ناحیه باشت، دفتر امام جمعه باشت و دیگر نهادهای فرهنگی با هدف روشنگری آسیب های ماهواره نشست های بصیرت افزایی و دیدار چهره به چهره را در سطح شهرستان باشت آغاز کرده که این طرح در استان و بالاخص در این شهرستان با استقبال بی نظیری مواجه بوده است.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست های روشنگری آسیب های ماهواره در خانواده و اجتماع، افزود: از آغاز این طرح تا کنون 43 دستگاه دیش و رسیور ماهواره به صورت خود جوش و داوطلبانه توسط خانواده ها این شهرستان به سپاه تحویل داده شد و بجای آن دستگاه مبدل دیجیتال دریافت کرده اند.

 

کریمی نسب با اشاره به اینکه، شهرستان باشت در جهت تحویل خودجوش ماهواره در استان مقام اول را کسب نموده است، گفت: یکی از عوامل اصلی استفاده از ماهواره، ناآگاهی والدین از ابعاد مختلف این رسانه بوِیژه آثار مخرب آن بر کانون خانواده هاست.

 

وی تغییر ارزشها، باورها، عقاید، آرمان ها، هنجارهای اجتماعی و همچنین تغییر رفتار در افراد را از مهمترین اهداف برنامه های ماهواره ای دانست.

 

کریمی نسب در پایان از کلیه کسانی که دستگاه های ماهواره ی خود را به صورت داوطلب تحویل داده اند تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران