تازه های سایت

8. فروردين 1394 - 9:02
فرمانده سپاه ناحیه باشت:
نامگذاری سال 94 نقشه راه را برای مردم و مسولین ترسیم نموده است
فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: نامگذاری سال 94 با عنوان سال «دولت و ملت همدلی و همزمبانی» نقشه راه را برای مردم و مسولین ترسیم نموده است.

به گزارش باشت نیوز، سروان پاسدار فرهاد کریمی نسب در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: اینشالله با همدلی و همزبانی مردم و مسئولین بیش از پیش گام  های بهتر و محکم تری در راه پیشرفت، تعالی و ترقی کشور عزیز ایران اسلامی برداشته می شود.

 

 وی افزود: با توجه به شرایطی که کشور الان در آن قرار دارد و تحریم هایی که بر علیه کشور ما وضع شده است، شعار امسال تحت عنوان «دولت و ملت همدلی و همزمبانی»، تدبیر هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری است که می تواند تمام تهدیدات دشمن را خنثی کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه باشت با اشاره به اینکه، همه ماها وظیفه داریم که شعار امسال را تنها به عنوان یک شعار نبینیم، بیان داشت: بلکه باید در مرحله عمل و عملیاتی کردن آن توجه ویژه داشته باشیم.

 

کریمی نسب گفت: نامگذاری این سال نشان دهنده پیشرفت و تعالی ایران اسلامی است و هرچه همدلی،  همکاری و صمیمیت مابین دولت و ملت بیشتر باشد کارها، رشد و ترقی بیشتری در کشور خواهد داشت.

 

وی در پایان افزود: با توجه به تقارن سال جدید با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) امدواریم که مردم ما در سال جدید از برکات فاطمی سرشار و برخوردار باشند و به مصداق نامگذاری شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری جامه ی عمل بپوشانیم.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران