تازه های سایت

5. دى 1393 - 16:20
فرمانده سپاه ناحیه باشت:
پیام اصلی 9 دی ولایت مداری ملت ایران است
فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: پیام اصلی 9 دی 88، ولایت مداری ملت مسلمان ایران است.

به گزارش خامی، فرهاد کریمی نسب در گفتگو با این پایگاه خبری گفت: حماسه 9 دی مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی و اوج بصیرت و بیداری ملت غیور ایران اسلامی است.

 

وی افزود: پیام اصلی 9 دی 88، ولایت مداری است که معیار و شاخص در نظام اسلامی ایران ولایت فقیه است و همه احزاب و گروه ها بر اساس ولایت پذیری مورد سنجش واقع می گیرند.

 

فرمانده سپاه ناحیه باشت بیان کرد: روز 9 دی نشان داد که مردم مثل سال 57 پشت سر نظام خود هستند و آماده جان فشانی برای دفاع از حریم ولایت و ارزش ها می باشند.

 

کریمی نسب با بیان اینکه، هدف اصلی فتنه سال 88 خروج از محور ولایت و خروج از حاکمیت و براندازی نظام بوده، گفت: در مقابل آن با عنایات الهی و درایت و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت الله العظمی سيد علی خامنه ای (مد ظله العالی)، مردم ایران در روز 9 دی ماه سال 88 حماسه ای دیگر خلق کردند و با صدق، صفا و خلوص نیت به اثبات رساندند که ولایت مدار هستند و از نظام، انقلاب و ارزش ها دفاع می کنند.

 

وی ادامه داد: مردم غیور ایران نشان دادند که نه تنها دست رد به سینه فتنه و فتنه گران و حامیانشان می زنند بلکه تا آخرین قطره خون از نظام و امام خود دفاع می کنند.

 

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران