تازه های سایت

10. تير 1394 - 22:19
فرماندار باشت,باشت نیوز, باشت, سید مسعود حسینی,
فرماندار باشت:
رعایت نظم و امنیت به عنوان شالوده اصلی هر کاری است
فرماندار باشت به رعایت نظم و امنیت به عنوان شالوده اصلی هر کاری اشاره کرد و گفت: لازم است مدیران و به تبع کارکنان ادارات نسبت به رعایت نظم که به عنوان حق مردم بر مسئولین و کارکنان بوده اهتمام تمام داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، سید مسعود حسینی در جلسه شورای اداری شهرستان باشت با اشاره به وحدت و همدلی مسئولان شهرستان باشت، اظهار کرد: اگر چه بسیاری از مسائل و برنامه‌ها از توان نهاد و اداره خاصی خارج می‌باشد اما تعامل مسئولان و همدلی دستگاه‌ها می‌تواند هر مشکلی را برطرف کند.

 

فرماندار باشت در ادامه به رعایت نظم و امنیت به عنوان شالوده هر کاری اشاره کرد و گفت: لازم است مدیران و به تبع کارکنان ادارات نسبت به رعایت نظم که به عنوان حق مردم بر مسئولین و کارکنان بوده اهتمام تمام داشته باشند.

 

وی همچنین به بحث تکریم ارباب رجوع پرداخت و تصریح کرد: روسای ادارات بحث تکریم ارباب رجوع را مدنظر داشته و چنانچه نتوانند خدمتی را که از آنان خواسته شده برآورده کنند با اخلاق و منش و رفتار مناسب مردم را بدرقه نمایند.

 

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به مرخصی و ماموریت مدیران اشاره و بیان کرد: تمامی روسای ادارات از یک روز قبل موضوع ماموریت و یا مرخصی خود را به فرمانداری ارسال کنند تا ضمن هماهنگی لازم جهت برنامه‌ها و جلسات در امر خدمت‌رسانی با مشکل مواجه نشویم .

 

حسینی همچنین از مدیران خواست به موقع در جلسات حاضر شده و در جلسات شورای اداری خود مدیران و روئسا شخصا حضور یابند و در صورت وجود مشکلی از قبل هماهنگی کنند و در اجرای مصوبات و تعهدات پذیرفته شده در جلسات به‌ویژه جلسات شورای اداری اهتمام ویژه داشته باشند.

 

انتهای پیام/ک308

نظرات کاربران