تازه های سایت

30. خرداد 1396 - 13:30
فرماندار باشت:
از ضروریات مبارزه با مواد مخدر توجه به نقش مردم است
سید مسعود حسینی فرماندار باشت با اشاره به نقش مردم در مبارزه با مواد مخدر افزود: یکی از ضروریات مبارزه با مواد مخدر توجه به نقش مردم به عنوان عامل کلیدی و حساس در راه مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان باشت به ریاست سید مسعود حسینی فرماندار و حضور سایر اعضا در محل فرمانداری باشت برگزار شد.

سید مسعود حسینی فرماندار باشت با اشاره به نقش مردم در مبارزه با مواد مخدر افزود: یکی از ضروریات مبارزه با مواد مخدر توجه به نقش مردم به عنوان عامل کلیدی و حساس در راه مبارزه با مواد مخدر است و در این زمینه لازم است مردم را وارد و به فرهنگ سازی مناسب در این باره پرداخت و اگر مردم خود وارد شوند بدون تردید مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر اسان تر خواهد شد.

فرماندار باشت به موقعیت استراتژیک شهرستان اشاره و افزود: شهرستان در مسیر جاده ترانزیتی جنوب کشور قرار دارد و این از یک سو فرصت و از سوی دیگر تهدید است و باید تلاش نماییم تهدیدات را به فرصت تبدیل نماییم چنانچه سالانه در این مسیر حجم قابل توجهی از مواد مخدر و قاچاقچیان دستگیر شده اند.

مقام ارشد اجرایی شهرستان به تعامل سازنده دستگاه ها با همدیگر و همچنین با مردم اشاره و گفت: لازم است تمامی دستگاه های اداری تعامل لازم را با همدیگر داشته باشند و از سوی دیگر نیز تلاش نمایند تعامل سازنده با مردم داشته باشند.

حسینی افزود:برپایی کارگاه های آموزشی در آگاه سازی جامعه نقش اساسی دارد و لازم است به صورت مرتب و دوره ای با  برپایی این گونه کارگاه ها ،مضرات و خطرات مواد مخدر را گوشزد کرد.

فرماندار باشت در پایان از نقش ویژه نیروهای نظامی و انتظامی تقدیر و تشکر کرد و افزود: نیروی انتظامی شهرستان در مسر مبارزه با مواد مخدر کارنامه قابل قبولی دارد و در راه مبارزه با کشت مواد مخدر نیز تلاش های چشمگیری داشته است.

 

انتهای پیام /س

نظرات کاربران