تازه های سایت

9. تير 1396 - 13:32
امام جمعه موقت باشت :
تنها راه رهایی از مشکلات داخلی و خارجی اتحاد ملت ایران است
امام جمعه موقت باشت گفت:شعار مرگ بر آمریکا،اسرائیل و مرگ بر دولت مردانی که ظلم بر مردم مظلوم می کنند به این معنا است که زودتر بمیرند و کمتر گناه کنند.مرگی که ما میفرستیم دعای خیر برای آنها است.عده ای که میخواهند در راه شیطان حرف بزنند چه بهتر زودتر از بین بروند،ما میگوییم مرگ شما زودتر برسد که کمتر گناه کنید.

به گزارش پایگاه خبری  باشت نیوز، حجت السلام سید حبیب بلادی نژاد امام جمعه موقت شهرستان باشت ضمن گرامی داشت روز صنعت و معدن گفت:این روز را به همه کارگران پرتلاش و زحمت کش در کشور تبریک عرض میکنیم.کار در معدن یکی از شغل های سخت و دشوار در دنیا است این روز را به همه معدن گران و کسانی که در این عرصه فعالیت میکنند تبریک میگوییم.

 

وی افزود:در ۱۲تیر حمله دردمناشه ناو آمریکایی روز افشای حقوق بشر آمریکایی است.شعار مرگ بر آمریکا که چندی است در جوامع بر سر زبان ها قرار گرفته عده ای موافق و عده ای قلیل هم مخالف هستند.

 

بلادی عنوان کرد: خداوند در قرآن به کفار لعن می فرستد در سوره بقره آیه ۸۹ ؛ لعنت خداوند بر کافران و آیه ۱۶۱بقره میفرماید؛ کسانی که کفر ورزیدند و با کفر مردند لعنت خداوند،فرشتگان و مردم بر آنها باشد.لعنت یعنی بدور از رحمت خداوند قرار گرفتن است.

 

این خطیب جمعه اظهار کرد: خداوند از دنیا به کفار لعنت فرستاد و تا عالم قیامت هم این لعن ادامه خواهد داشت.کسی که کفر ورزد رحمت الهی شامل حالش نمیشود و کسی که رحمت الهی به او نرسد عذاب الهی بر او نازل می شود.

 

بلادی گفت: شعار مرگ بر آمریکا،اسرائیل و مرگ بر دولت مردانی که ظلم بر مردم مظلوم می کنند به این معنا است که زودتر بمیرند و کمتر گناه کنند.مرگی که ما میفرستیم دعای خیر برای آنها است.عده ای که میخواهند در راه شیطان حرف بزنند چه بهتر زودتر از بین بروند،ما میگوییم مرگ شما زودتر برسد که کمتر گناه کنید.

 

امام جمعه موقت باشت گفت: باید از کفر بیزاری بجوییم ،عده ای که مخالف شعار مرگ بر آمریکا هستند باید مواظب باشند. دغدغه امام خمینی این بود که چرا دولت مردان آمریکایی مسلمان نمی شوند.

 

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عیدفطر عنوان کرد: وقتی بارها و بارها رهبر معظم انقلاب در مورد اشتغال و جوانان صحبت می کنند یعنی در این مسئله کوهاتی صورت گرفته و باید این مشکل هرچه زودتر حل شود.

 

بلادی افزود: آتش به اختیار که رهبر فرمودند به معنای بی قانونی نیست و باید منافع فرهنگی را بیشتر بشناسیم.هر کسی از سر دلسوزی یک روزنه ضد فرهنگی را که میبیند آن را ببندد،تنها راه رهایی از مشکلات داخلی و خارجی اتحاد است و نباید مشکلات صغیره را برای یکدیگر کبیره کنیم.ما گاهی هیاهو می کنیم این کار اگر برای رضای خداوند باشد اثر دارد و درست در غیر این صورت کار اشتباهی است.

 

انتهای پیام/س

نظرات کاربران