تازه های سایت

9. خرداد 1398 - 17:01
اظهارات عجیب شهردار باشت خطاب به تاجگردون
جایگاهی که کار دست تاجگردون داد/دارم دیوانه می شوم
بررسی پروژه های عمرانی گچساران و باشت با حضور غلامرضا تاجگردون و جمعی ازمدیران کل و روسای شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:نشست بررسی پروژه های عمرانی گچساران و باشت با حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس و جمعی از مدیران کل و روسای شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.

شهردار باشت در این نشست اظهار کرد: جناب تاجگردون فکر کنم با این آمار و ارقام میلیاردی پروژه ها که در این جمع گفته شد واقعا خجالت می کشم که بخواهم از اعتباراتم حرف بزنم و بهتر است بحث را در مورد اعتبارات باز نکنم.

وی افزود:در جایی اعتبار ۱۰میلیاردتومان است و ۴۰میلیارد تومان تخصیص داده شده و درجایی اعتبار بیش از ۲میلیارد است و ۶۰۰میلیون تومان تخصیص داده شده است آنهم در یک جایگاه مدیریت شهری،جناب تاجگردون نمی دانم از کجای مشکلات باید شروع کرد بارها مشکلات گفته شده اما مشکلی برطرف نشده است.

تاجگردون ناجی مشکلات!

موسوی اظهارکرد:حجم مشکلات بالا با این اوضاع اقتصادی مملکت این است که داریم لمس می کنیم، ما نمی گویم که شما باید ناجی همه مشکلات شوید ولی با توجه به جایگاه شما در مجلس سقف انتظارات از شما بالا رفته است .

وی افزود:شاید اگر شما یک نماینده عادی در مجلس می بودید شاید سطح توقعات ازشما نیز پایین می بود و همانطوری که می دانید بنده در بین شهرداران استان در جلسات که حضور پیدا می کنم ،مطرح می کنند که شهردار باشت خیالتان راحت باشد که کلی پروژه و طرح برای افتتاح و کلنگ زنی دارید و کل تهران خیال می کنند که برای باشت سرازیر می شوند.

وی افزود:  (این جایگاه رئیس کمیسیون بودجه کار دست شما داده)شاید اگر نماینده عادی در مجلس بودید سطح توقعات به نوعی پایین‌تر بود
امشب در این جلسه با اعداد وارقامی مییلیاردی که شما وپیمانکاران مطرح کردند دارم دیوانه میشوم وخجالت میکشم شرم‌آور بخواهم از اعداد وارقام اعتبارات و بودجه شهرستان چیزی بگوییم.

گلایه از برنامه و بودجه استان

شهردار باشت اظهارکرد:قطعا شما اطلاع دارید که اینگونه نیست وهمان پولی که برای بقیه شهرستان ها می آید برای ما هم چنین است،از آقای نوروزی رئیس برنامه و بودجه استان گله مند هستم که چرا تنها ۲۸درصد اعتبارات سال ۹۷ما تخصیص داده شده و مابقی کجا رفته است؟.

وی افزود:چرا از دومیلیارد و ۷۰۰میلیون تومان تنها ۶۴۹میلیون تومان دست ما را گرفته است چرا تنها شهرداری هستیم که یک ریال نقدی نداشته ایم از خزانه،چرا تنها شهرداری هستیم که در طول یکسال بیش از ۱۰۰پروژه عمرانی خدماتی و شهرداری با کمترین اعتبارات داشته ایم.

موسوی تصریح کرد:چرا تنها شهرداری هستیم که علی رغم اوضاع بد اقتصادی کشور هیچکدام از پروژه های ما تعطیل نشده و کماکان با همان سرعت به کارمان ادامه می دهیم ،و همه عزیزانی که این سازمان برنامه و بودجه را مورد هجمه قرار می دهند می خواهم که منصفانه تر به مسائل نگاه کرد.

مایه از آبروی تاجگردون

وی درادامه افزود:جناب تاجگردون در حضور شما با قاطعیت اعلام می کنم تا روزی در منصب شهرداری باشت هستم و نوکری مردم عزیز شهرم را دارم حتی اگر قَرانی هم اعتبار نیاید هیچکدام از پروژه های شهرداری باشت تعطیل نخواهد شد و بلکه در صورت لزوم پروژه جدید هم تعریف خواهد شد،اگر جهت کسب اعتبار لازم از آبروی جنابعالی و خودم هم مایه بگذارم ، برای توسعه و عمرانی و آبادنی شهرم از هیچ فرصتی دریغ نخواهم کرد.

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران