تازه های سایت

10. خرداد 1398 - 16:41
در خطبه های نماز جمعه شهرستان باشت مطرح شد
روز قدس نماد اقتدار مظلوم در مقابل استکبار است
حاج آقا عبودی :ترامپ می گوید قصد جنگ با ایران را نداریم علت اینست که این قدرت را ندارند که با ایران وارد جنگ بشوند

 

 به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:سخنران پیش از خطبه  نماز جمعه  شهرستان باشت  حجت السلام و المسلمین  خرم روز  رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان  استان کهگیلویه و بویراحمد  بود ،که ضمن گرامی   داشت روز جهانی قدس گفت: بی شک  رسانه ها امروز حضور شما و اقتدار شما را به رخ جهانیان خواهند کشید.

ایشان افزودند: ملت ایران  فارغ از هر نوع نگرش سیاسی در این روز گرم و زبان روزه  به فرمان امام راحل و رهبری لبیک گفتند و همه در میدان حاضر شدند.
حاج آقا خرم روز گفت: شصت سال هست که بر مردم فلسطین فشار می آورند ولی این مردم با دست خالی در مقابل استکبار تا دندان مسلح  کوتاه نیامده ودست از آرمان خود نکشیده.
 وی ادامه داد:اگر امروز شاهد هستیم که آمریکا ناو های خود را به منطقه اعزام کرده است فقط و فقط برای دوشیدن کشورهای عربی از جمله عربستان هست ،که حتی خجالت نمیکشند که ترامپ آنها را گاو قلمداد میکند و به آنها گفته است ما آمده ایم تا جمهوری اسلامی  شما را تبدیل به استان های خود نکند.

حاج آقا خرم روز افزود:روز قدس روز اعلام اقتدار ملت های مسلمان در مقابل جبهه استکبار است،استکباری که بد عهد و پیمان شکن هست و از صدر اسلام تا الان هیچوقت به پیمان که بسته اند پایه بند نبودند،در مسئله برجام  رهبری گفتند من به مذاکرات با دشمن خوشبین نیستم ولی با رعایت خطوط قرمز و برای افشای ماهیت طرف مذاکر کننده
مذاکره کردیم نتیجه اش شد بد عهدی و پیمان شکنی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن اشاره کرده بودند.

حاج آقا خرم روز ادامه داد:به ما می گویند بیایید مذاکره مستقیم کنید  و ما را به  مذاکرات رو در رو دعوت میکنند باید بگویم چه اعتباری به شما هست وقتی که چند بار شما را آزمایش کرده ایم و مذاکره کرده ایم.
وی در ادامه سخنان خود گفت: سازمان ملل  در مسئله فلسطین سکوت کرده  و سر خود را  زیر برف کرده و امروز معاهده قرن را پیش کشیده است که چند تا از کشورهای خبیس عربی نیز از این طرح به شدت حمایت می کنند،که تمام خرابکاریها و فتنه های که در منطقه رخ می دهد منشا آن گاو شیرده و خاندان سعودی می باشد که داعش را تحت عنوان دولت اسلامی در منطقه بوجود آوردندو با وحشیگری سعی کردن اسلام را در بین افکار مردم دنیا دین خشونت  جلوه دهند که کلیپ های از این گروه تروریستی در فضای مجازی و رسانه های جهان وجود دارد.
ایشان افزود: تمام این تفکرات در اتاق فکر رژیم جعلی صهیونیستی هست. و امروزه سربازان امام عصر( عج)  در سراسر دنیا ترسی را در وجود استکبار انداخته  که باید  از منطقه خارج شود همانطور که سربازان امریکایی را دستگیر  و باعث خار و ذلیل کردن قدرت های پوشالی آنها در جهان شدند و ان شاء الله به زودی زود قدس شریف به دست سربازان اسلام آزاد خواهد شد.

در پایان این سخنرانی  قطعنامه‌ روز جهانی قدس  بود که قرائت شد.

پس سخنرانی  حجت السلام و المسلمین  خرم روز ،حاج آقای عبودی  امام جمعه شهرستان باشت  در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:  تشکر و قدر دانی میکنم از حضور گسترده شما در روز جهانی قدس که در این روز گرم و زبان روزه یکی دیگر از برگ های افتخارات انقلاب اسلامی را ورق زدید،همانطور  که میدانید امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان  را روز قدس معرفی کردند که البته در اوایل محدود به  کشور خودمان بود و سپس این روز به یک روز جهانی تبدیل شد و امروزه در قلب کشورهای استکبار مثل شهرهای لندن و نیویورک نیز در حمایت از مظلوم تجمع می کنند.

حاج آقا عبودی در ادامه سخنان خود گفت. در داخل کشور بعضی میگوند چرا از فلسطین دفاع میکنیم ؟که در جواب آنها باید گفت در واقع ما داریم از امنیت خودمان دفاع میکنیم چون اگر فلسطین  به  دست اسرائیل افتاد فردا نوبت لبنان بعد نوبت سوریه و عراق خواهد بود و بعد هم نوبت جمهوری اسلامی چون این رژیم جعلی صهیونیستی هست که خود را نژاد برتر می داند.
مهمترین دستاورد ما رشد جبهه  مقاومت از جمله حشد الشعبی،حزب الله،فاطمییون و دیگر گروهای مقاومت اسلامی هست که امروز دشمن را زمین گیر کرده، این در حالیست که یک روزی کل کشورهای عربی در مقابل  رژیم اسرائیل ۶ روز دوام نیاوردند ولی در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و اخیرا در جنگ دو روزه یک گروه کوچک از مقاومت کاری به دشمن میکند که برای اجرای آتش بس  دست به دامن مصر ببرد.

وی ادامه داد: امروز جبهه استکبار  رو به شکست است واگر امروز ترامپ میگوید که ما با جمهوری اسلامی وارد جنگ نمیشویم بخاطر اینست که توان مقابله با ما را ندارد.

دکتر عبودی افزود: امروز بعضی از  کشورهای عربی جمع شدند و یک معاهده را طرح ریزی کردند بعنوان معامله قرن که طبق این قرارداد مردم فلسطین حق بازگشت  به سر زمین های خود را ندارند و حق حمل سلاح ندارند و فقط در باریکه غزه و کناره باختری رود اردن سکونت کنند و جاهای که به دست اسرائیل  اشغال شده حقی از آن ندارند که این کاملا غلط است و طرحی شکست خورده خواهد بود و جبهه مقاومت ساکت نخواهد نشست.

حاج آقا عبودی در  ادامه سخنان خود گفتند:در دیدار اخیر رهبری با دانشجویان ، مقام معظم رهبری  فرمودند اداره کشور را باید به جوانان  بدهیم که امروزه می بینیم بعضی ها با رانت و پارتی برای هم حزبی ها خودشان کار فراهم میکنند و بقیه را کنار می زنند.

حاج آقا عبودی در پایان سختان خود گفت:جا دارد که یاد شهید شب های قدر شهید خرسند امام جمعه کازرون را گرامی بداریم و به مسئولین نظامی و انتظامی هم یاد آور شوم که نگذارید یک اتفاقی بیفتد بعد برای پیشگیر آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران