تازه های سایت

31. خرداد 1398 - 19:26
در خطبه های نماز جمعه شهرستان باشت مطرح شد
حاج آقا عبودی:آبشار یاسوج مکانی برای رقاصان نیست/تخلفات شبکه بهداشت شهرستان گسترده است/قوه قضائیه به سراغ دانه درشتها برود
نماز جمعه این هفته شهرستان باشت با امامت حجت السلام والمسلمین عبودی برگزار شد که در خطبه های آن پیرامون مسائل مختلف سخنرانی شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز: نماز جمعه این هفته شهرستان باشت  به امامت  حجت اسلام والمسلمین عبودی برگزار شد که محورهای سخنان ایشان  شکار پهباد جاسوسی  ارتش تروریستی آمریکا  توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود دوم  هفته قوه قضائیه  سوم آبشار یاسوج چهارم  شبکه بهداشت شهرستان بود.

دکتر عبودی ابتدا در سخنان خود به تشریح شکار پهباد جاسوسی امریکا پرداخت و گفت: منابع و کارشناسان نظامی دنیا در حیرت هستند که  ایران حتما یک سلاح فوق سری دارد که این پهباد جاسوسی را از کار انداخته است و همان طوری که در فضای مجازی دیدیم  عکس ها و کلیپ های توسط جوانان به اشتراک گذاشته شد و آدم احساس غرور و افتخار می کند و دشمن باید بداند که ما با هیچ کس شوخی نداریم  ونیازی نیست جمهوری اسلامی را آزمایش کند.

وی ادامه داد: هر کشوری که قصد تعرض به خاک ما را داشته باشد با هر وسیله ای چه پیشرفته و چه گران قیمت  باید بداند که سرنگون خواهد شد و ما خداوند را شاکریم و به نیروهای مسلح خود افتخار می کنیم وبه عربستان نیز توصیه می کنیم که حتما برای خرید سلاح حتما به طرف ما بیاید چرا که  سلاحهای ما از سلاحهای دشمنان پیشرفته تر و مجهزتر است .

ایشان افزودند بهترین گزینه  مقاومت است واین را جمهوری اسلامی ایران به تمام کشورهای دنیا که می خواهن مستقل باشند یاد داده است و امروز در یمن این به خوبی به چشم می خورد..

وی تشریح داد: امروزه در فضای مجازی دشمن سوژه جوانان ما شده و برای آنها جوک می سازند که این باعث ذلت دشمن است.

امام جمعه شهرستان باشت در بخشی از سخنان خود گفت: هفته قوه قضائیه را درپیش داریم که جا دارد یادی کنیم از شهید بهشتی  و یارانش  و خداوند را شاکریم که در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی  در این مدت کوتاه اقدامات  خوبی صورت گرفته  است و بصورت جدی دارد پیگیری می شود مردم همچنان انتظار دارند که پاسخ قوه قضائیه جدی تر باشد وبه سراغ دانه درشتها برود.

ایشان افزود: از ریاست دادگستری و دادستان  شهرستان تقاضا دارم که بعنوان مدعی العموم  که تخلفاتی دارد شکل میگیرد باید جلوی این تخلفات گرفته شود که به برخی ازآنها اشاره می کنم.

دکتر عبودی گفت:اخیرا یکی ازنمایندگان مجلس بنام خانم پروانه سلحشوری حرفی زدند خلاق شرع و قران که این بود : مردم از امر به معروف و نهی ازمنکر حالشان بهم  می خورد این در حالیست که اخیرا نیروی انتظامی  و دستگاه قضا اخیرا پای کار آمدند و دارند با هنجار شکنان جامعه اسلامی برخورد می کنند و شورای نگهبان باید به هوش باشد چون ما در آستانه انتخابات مجلس شوری اسلامی قرار داریم.

وی ادامه داد: شورای نگهبان اگر اینها را تائید کند مردم گناهی ندارند چون از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند و شورای نگهبان نباید امثال این خانم را انتخاب کند و در جواب با این خانم باید بگویم مردم از شما مفسدان حاشان بهم میخورد.

ایشان در بخش دیگرای از سخنان خود گفت: اخیرا تعدادی از جوانان  با مجوز میراث فرهنگی در جزیره هرمز  بصورت لخت و برهنه مختلط  اقدام به رقص کردند که قوه قضائیه و نیروی انتظامی  باید با این نوع فاحشه گریها برخورد کند.

دکتر عبودی در خصوص آبشار یاسوج گفت: آبشار یاسوج متعلق به همه هست و یک مکان عمومی هست که حق همه افراد است که از امکانات تفریحی ان استفاده کند چرا باید اجازه دهیم که آنجا  تبدیل به رقاصی بشود اینجا یک مکان تفریحی است نه یک رقاص خانه که این قضیه هم باید بصورت جدی دنبال شود.

بخش پایانی سخنان امام جمعه شجاع شهرستان باشت در مورد شبکه بهداشت این شهربود و گفت:  تخلفاتی زیادی در شبکه بهداشت شهرستان دارد شکل می گیرد که بنده چندین مرتبه حرف زدم و تذکر دادم اخیرا هم بازرسان  به این شهرستان امدند و موارد را برسی کردند که امیدوارم نتیجه آن  برخورد با متخلفین باشد  خبرها ی خوبی از شبکه بهداشت شهرستان نمی شنوم یه روز میشنوم  کهیک نفر 5 نفر از اقوام خودش آورده سرکار مگر اینجا  ارث پدری هست  بقیه مردم  هم حق دارند در خواست  میکنم از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان که با مدیر متخلف برخورد کند.

 ایشان ادامه داد: چرا باید اجازه داده شود  نیروی که بعنوان نیروهای  خدماتی  جذب بشه الان بعنوان کار پرداز مشغول به کار شود این تخلف است  اخیرا دوتا از کولرهای شبکه بهداشت  را دزدیده اند معلوم نیست به کجا رفته وچی شده است هیچ خبری هم نیست و هیچ اقدامی هم صورت نگرفته است در بحث بکارگیری نیروها خلاف  هست در بحث دادن مسئولیت ها خلاف است که باید پیگیری شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران