تازه های سایت

28. خرداد 1398 - 9:33
برای مردم خانه بسازید رقص و پایکوبی هم کنید
مردم هنوز چشم انتظار وعده های سر خرمنی مسئولین هستند
ساکنان روستای عنا هنوز در خانه های زندگی می کنند که قدمت آنها بیش از 200 سال است و با کوچکترین زلزله ممکن است فاجعه ای رخ دهد

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:روستای عنا از توابع  بخش بوستان  شهرستان باشت  چندین سال است که با وعده های سر خرمنی و سیاسی مسئولین مربوطه استان و شهرستان دلخوش کردند.

اهالی این روستا که حدود 20 خانوار هستند در خانه های چوب و سنگی  زندگی میکنند وچون شغل انها دامداری  می باشد جز همان خانه های قدیمی که قدمت انها به 200سال می رسد جای برای اسکان ندارند که با کوچکترین  زلزله ممکن است یک فاجعه انسانی رخ دهد.

به گفته اهالی این روستا حدود 12سال هست که برای ساخت مسکن مقاوم  و جدید در پایینروستا اقدام کردند و زمین های نیز مشخص شد که برای آنها خانه بسازند ولی تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است .

این در حالیست که  بعضی تا 2 میلیون تومان به حساب بنیاد مسکن نیز واریز کردند و حدود 9 ماه پیش مسئولین کشوری - استانی و شهرستانی نیز به این روستا امدند که در راس آنها اقای مهدیان معاون  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور  همچنین مدیر کل بحران استان فرماندار شهرستان باشت و بخشدار بخش بوستان  بودند که قول مساعد  برای حل مشکل این روستا دادند ولی بعد از9 ماه فقط در حد همان حرف وچند عکس بود واقدام مفیدی صورت نگرفت.

یکی از این اهالی گفت از قول ما به مسئولین بگویید یک سرپناه برای ما هم درست کنید و در همان مکان که یک مکان تفریحی و گردشگری هست نیز رقص و پایکوبی کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران