تازه های سایت

22. آذر 1399 - 10:28
از تحرکات محمد پور تا خط و نشان حسینی/تنش سیاسی بین رحیمی و ساسان تاجگردون
انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت وارد فاز جدید از تحرکات و نوع فعالیت‌های مدعیان تصدی صندلی سبز بهارستان شده است.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:روز به روز به انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران باشت نزدیک می شویم،و تحرکات نامزدهای انتخاباتی در این دو شهرستان بیشتر از قبل می شود، با تحلیلی کوتاه و با توجه  تحرکات اخیر این افراد اوضاع انتخابات را در گچساران و باشت  بررسی می کنیم.

یکی از نامزدهای انتخاباتی در گچساران و باشت ریحان محمد پور است ،که اخیرا به چهره جدید و مورد توجه در حوزه باشت قرار گرفته است، هر چند محمد پور در نظر دارد تا آخر در صحنه انتخابات میان دوره ای حضور داشته باشد، اما بعضی از تحلیل گران انتخابات می گویند عمده فعالیت‌های این نامزد انتخاباتی در حوزه باشت است و باید در گچساران هم بتواند برای خود جایگاهی دست و پا کند.

اما در ضلع دیگر انتخابات ساسان تاجگردون وجود دارد،که با حضور عبدالرحیم رحیمی، سعی دارد که با متقاعد کردن افراد اصلاح طلب و هواداران این طیف، وی را از صحنه این مارتن انتخاباتی بیرون کند ،هر چند رحیمی گفته است در انتخابات تا آخر ایستاده است، و در رسانه ها انتقاد های شدیدی نسبت به عملکرد و ورود ساسان تاجگردون به انتخابات داشته است اما این پیش بینی هم وجود دارد ،که در روز انتخابات شاید یکی از این افراد حضور داشته باشد.

هر چند غلام رضا تاجگردون در نظر دارد با فضای مجازی هنوز کانون انتخابات گچساران و باشت را به سوی خود جلب کند.
اما در طرف دیگر ماجرا علیمراد جعفری که سابقه یک  میان دوره ای حضور را در مجلس شورای اسلامی دارد،عمده فعالیت خود را در فضای مجازی و با تشکیل تیم منسجم رسانه ای دنبال می کند،تحلیل ها نشان می دهد عمده هواداران  وی در قسمت های از گچساران است ،هر چند نیم نگاهی به باشت انداخته  است تا در صورت ،اتفاقات نادری چون تائید صلاحیت های شورای نگهبان اتفاق بیفتد،و باشت را هم جز پایگاه آرای خود قرار دهد.

در نگاهی دیگر به رقیب اصلی تاجگردون یعنی سید قدرت حسینی، که فضای حقیقی و دیدارها سنتی را بر فضای مجازی ترجیح داده است،و خودش با چند تن از لیدرهای اصلیش از آخرین نقطه گچساران تا باشت را در دستور کار خود قرار داده است،هر چند رد اعتبار نامه تاجگردون را تا حدودی زیادی به وی برچسب زده اند، ولی حسینی پا را فرا تر از تحلیل ها گذاشت و تمام  افراد حاضر  در انتخابات را  بعنوان رقیب به مبارزه سیاسی دعوت کرده است،مطمئن است که این دوره او وارد مجلس خواهد شد.

اما قشقایی ها  می توانند متفاوت تر از همیشه باشند ،با توجه به حضور چند نامزد سر شناس  در باشت و گچساران  با یک اتحاد کامل  می توانند حرف برای گفتن زیاد داشته باشند و حتی بعضی معتقدند برای اولین بار می توان یک کاندید قشقایی از گچساران و باشت روانه مجلس شد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران