تازه های سایت

3. خرداد 1401 - 11:29
به مناسبت سوم خرداد صورت گرفت:
عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان باشت
به مناسبت سوم خرداد عطر افشانی گلزار شهدای باشت با حضور مسئولان و مردم انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز:به مناسبت سالروز ازادسازی خرمشهر آئین غبار روبی وعطرافشانی گلزار شهدای روستای تل مویزی شهرستان باشت برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولین شهرستانی پس از اجرای مراسم صبحگاهی که در سپاه ناحیه شهرستان باشت انجام شد برگزار گردید.

در این مراسم فرماندار شهرستان باشت ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی روز سوم خرداد که یادآور سالروز آزادسازی خونین شهر بود را تبریک گفت.

نادر گرامی دلاوریها وشجاعتهای رزمندگان جان برکف دوران دفاع مقدس را ستود وگفت فتح خرمشهر یک تجربه عملی و موفقیت بود که زمینه ای برای فتح‌ها و پیروزی های بزرگ رزمندگان اسلام شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان باشت نیز با اشاره به اینکه آینده کشور در دست جوانان و نسل جوان امروز است،با بیان اینکه به واسطه حضور جبهه مقاومت استکبار هر روز متحمل یک شکست سنگین می شود، گفت: جبهه مقاومت یک دستاورد بزرگ است و باید قدردان شهدای مدافع حرم باشیم که این درخت تناور را در جهان ایجاد کردند.

سرهنگ غلام شاهی با اشاره به اینکه دشمنان ما نتوانستند در صحنه جنگ حریف دلاورمردان وبسیجیان جان برکف شوند با ترور شخصیتهای بزرگ در جلوی منزل وخانه ضعف وخباثت وخوی وحشیگری خود را نشان میدهند.

غلام شاهی با اشاره به ترور مدافع حرم سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی گفت این ترور بار دیگر عمق عصبانیت دشمنان مردم ایران از سپاه پاسداران را نشان داد که مخلصانه امنیت را برای این مرز و بوم تامین کردند.

پس از مراسم صبحگاهی مسئولین شهرستان بر سرگلزار شهدای روستای تل مویزی حاضر شدند وبا قرائت فاتحه قبور مطهر شدائ را غبار روبی وعطرافشانی کردند.

برچسب‌ها: 

نظرات کاربران