تازه های سایت

28. ارديبهشت 1398 - 10:13
امام جمعه باشت در گفتگو با باشت نیوز:
هیچ پیروزی بالاتر از تکیه بر توان داخلی کشور نیست/عده ای می خواهند بر مشکلات اقتصادی سرپوش بگذارند
حجت الاسلام عبودی: برخی به واسطه این حرف ها می خواهند بر مشکلات اقتصادی سرپوش بگذارند که توسط همین آقایان و مدیریت همین افراد بوجود آمده است و دوم اینکه مردم را از جنگ بترسانند و بگویند ما چاره ای جز مذاکره نداریم و اگر مذاکره را ادامه ندهیم جنگ می شود.

امام جمعه شهرستان باشت در گفتگو با باشت نیوز در پاسخ  به جنگ روانی دشمن در روزهای اخیر مبنی بر حمله احتمالی گفت: راجع به مسئله جنگ همانطور که مقام معظم رهبری گفتند جنگی نخواهد شد با توجه به تدابیر وآینده نگری ایشان که همه آنها به وقوع پیوسته است جنگی در کار نخواهد بود  والبته پشت این قضیه استدلال هایی خواهد بود که چرا جنگ نخواهد شد.

 

حجت الاسلام عبودی بیان کرد: آمریکا توان جنگ با ایران را ندارد و اینکه خیلی از منافع آمریکا در منطقه خاور میانه است واین را به خوبی میداند  که اگر با ایران وارد جنگ شود  اولا نمی تواند جنگ را به پایان برساند آغاز با خودش هست ولی پایان نه.

 

وی افزود: امریکا می داند منافع و پایگاه هایی که در منطقه وجود دارد در دسترس موشک های ایرانی است و این را خود و دوستانی که در منطقه دارد از جمله عربستان ورژیم صهیونیستی؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند  تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد و این تعارف و شعار نیست.

 

امام جمعه باشت ادامه داد: در تمام جنگ هایی که در خاورمیانه و جهان در حال رخ دادن است  آمریکا حضور دارد، مثلا در جنگ یمن عامل اصلی آمریکاست و عربستان به نیابت از امریکا این جنگ را انجام می دهد.

 

وی افزود: کسانی که در داخل کشور این جو را راه انداختند و مدام در سایت های خود وشبکه های مجازی  حرف از جنگ می زنند این ها همان کاسبان جنگ اند یک روزی اینها به مخالفان برجام می گفتند کاسبان تحریم و الان خودشان کاسبان جنگ هستند.

 

حجت الاسلام عبودی گفت: این ها به واسطه این حرف ها  می خواهند بر مشکلات اقتصادی سرپوش بگذارند که توسط همین آقایان و مدیریت همین افراد بوجود آمده است و دوم اینکه مردم را از جنگ بترسانند و بگویند ما چاره ای جز مذاکره نداریم  و اگر مذاکره را ادامه ندهیم جنگ می شود.

 

وی ادامه داد: مردم  فهیم ایران همه چیز را فهمیده اند که اینها دارند دروغ می گویند و به وضعی که بوجود آورده اند سرپوش میگذارند. اینها واقعا کاسب هستند و قریب به هفت سال هست که بواسطه همین حرف ها و موضع گیری های پوچ و توخالی سکان را بدست گرفته اند و دنبال منافع شخصی خود هستند.

 

امام جمعه باشت در پایان گفت: من یک توصیه دارم خدمت مسئولان که برگردند مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند وهیچ پیروزی بهتر از این نیست  که مسئولین ما برگردند و به توان و تولید داخلی کشور تکیه کنند و اقتصاد خودمان را راه اندازی کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران