تازه های سایت

11. تير 1394 - 7:56
تاج گردون, باشت نیوز, باشت,
از انتقاد تا درد دل
گزارش تفصیلی تاجگردون به موکلینش
تهرون پر از پوله/گلایه های بسیار از مسئولین استان/اونایی که این روزا یه نامه منو ده روزه سوژه سایتها کردند بدونن که…/ من هم نماینده بویراحمد و هم کهگیلویه هستم و اونها هم نماینده گچساران/افطاری با قشقایی های مقیم تهران تا مسئولین رده بالای کشوری/مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان از نظر پیگیری تعطیل‌اند و ...

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، طبق برنامه، دو هفته جلسه علنی مجلس و کمیسیون تعطیله. اصطلاحاً یک هفته به روال عادی و یک هفته هم تعطیلات تابستانه. سعی کردم در این مدت هر از گاهی بخصوص در ایام تعطیلی مجلس، گزارش کارم رو از طریق سایتم به استحضار موکلینم برسانم.

 

با احتساب روزهای جمعه، ۱۶روز تعطیل هستیم. تمایل داشتم هفته اول به حوزه انتخابیه بیام و کارهای منطقه رو پیگیری کنم، اما؛

 

جلسه افطاری رییس‌جمهور 

چهارشنبه شب دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا مهمان رییس‌جمهور محترم بودند. منم دعوت بودم. خیلی از چهره‌هایی که سال‌ها زیر یک سقف قرار نگرفته بودند، اما ترتیبی اتخاذ شد تا این کار صورت بگیرد. آقایان حداد عادل، عارف، بادامچیان، کرباسچی، ترقی، آرمین، توکلی، شکوری، ابوترابی، موسوی لاری، فدایی، جلالی، علیخانی، مصباحی مقدم، امین زاده و… به نظرم جلسه خوبی بود. همین که فرصتی شد همه دور هم باشند خوب بود. نمیدونم نتیجش چی میشه ولی رییس‌جمهور همت والایی کرد…

 

جلسه با معاون اول رییس‌جمهور و وزیر نفت

– روز پنجشنبه دو دیدار داشتم. یکی با آقای دکتر جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور و دیگری نیز با جناب مهندس زنگنه وزیر نفت. با دکتر جهانگیری دو بحث ملی و منطقه‌ای داشتم. ملی در خصوص برنامه ششم و نحوه عملکرد دولت در خصوص نحوه تدوین و ارائه برنامه ششم و نیز اولویت‌های برنامه گفت‌وگو شد برنامه رو بحث کردیم و تا حدودی مباحث درون مجلس در خصوص اولویت‌های کاری هم مطرح شد و موضوع محلی هم دو بخش بود، یکی گله از تأخیر در سفرش که دلیل رو ضرورت تنظیم با برنامه سفر رییس‌جمهور می‌دانست و دیگری بحث درخواستم برای یک جلسه با چند موسسه برای بحث‌های اشتغال‌زایی در باب اشتغال و طرح‌های اشتغال‌زایی بود. جمع‌بندی خوبی داشتیم و امیدوارم مسئولین محترم استان پیگیری خوبی در این زمینه داشته باشند.

دیدار با وزیر نفت هم بیشتر وضع نامناسب منابع مالی برای صنعت نفت بود. دوستان نفتی می‌دانند حال نفت زیاد خوب نیست و این شرایط بدترین شرایط برای صنعت نفت است. البته در حاشیه بحث‌هایی در خصوص نفت جنوب هم شد.

عصر اومدم شیراز تا شب یکی دو دیدار داشته باشم و فردا بیام گچساران. فکر کردم این تعطیلات بهترین فرصته چند کار مهم حوزه انتخابیه‌ام و استان را پیگیری کنم و شاید منافع مردمم این‌طور بیشتر باشه. لذا فرداش قبل از ظهر برگشتم  تا هم روزم رو داشته باشم و هم بتونم برنامه کاریم رو تنظیم کنم. یاد حرف عبدالهی نماینده باسابقه مجلس افتادم که بهش می‌گفتیم چرا نمیری حوزه انتخابیه‌ات و چطور همیشه با این کمترین حضورت هفت دور بهت رأی دادن. می‌گفت پول تو تهرونه. مردم و حوزه انتخابیه‌ام از من پول و کار میخوان منم این‌طور کار رو پیگیری می‌کنم و مردم راضی‌ترند.

 

جلسه در خصوص استانی شدن انتخابات

– شنبه اول صبح پس از دیدار با چند نفر از هم استانی‌های فعال در خصوص کارهای اقتصادی در استان  ابتدا با یکی از حقوقدانان شورای نگهبان در خصوص چند طرح و لایحه من‌جمله طرح استانی شدن انتخابات مجلس نشست  داشتم. بحث‌ها متفاوت است ولی برداشت شخصی من این است که شورای نگهبان قانع بر اینکه این طرح در این دوره عملیاتی بشه نیست و اگرچه همه‌چیز بر میگرده که وقتی طرح رو در جلسه شورا بررسی می‌کنند نظر جمع چی باشه ولی در کل نظرات متفاوت هست.

 

جلسه با معاونین سازمان مدیریت در خصوص اعتبارات و طرح‌های استان

بعد از اون چند قرار متفاوت در  سازمان مدیریت داشتم. قرار با معاون اقتصادی سازمان در خصوص اعتبارات ماده ۱۸۰ کشور و استان بود. اعتباری که دو ساله در بودجه قرار میگیره و به نظرم خیلی اثرگذار بود. خوشبختانه اعتبارات استان در سال جاری در این بخش ۹۸ درصد نسبت به سال گذشته رشد داره (اینو گفتم تا اونایی که این روزا عشقشون اینه که بگن اعتبارات استان کاهش پیدا کرده بدونن اعتبار استان خیلی بیشتر از اونی که فکر می‌کنید افزایش پیدا کرده فقط چون یکبار گفتیم و شما دو دستی بردید خدمت ارباباتون تو تهرون که وا اسلاما تمام پول کشور را آوردن استان و… بدونن این مردم و این استان اینقدر مظلوم‌اند که حتی نمیتونیم بگیم چکار کردیم و چکار باید بکنیم ولی من تصمیم دارم بگم تا حق حکومت و نظام ادا بشه).

فکر می‌کنم این هفته اعتبارات ابلاغ بشه و شهرستان‌ها بتونن پروژه‌ها رو تعیین کنند.

جلسه بعدیم با معاون استان‌ها و مجلس بود و پیگیری توافقات سفر دکتر نوبخت به استان شدم. متأسفانه کارها کند میره جلو و حتماً باید این‌طوری پیگیری بشه. به نظرم توافقات خوب بود و نامه هاش ارسال شد. انشالله توافقات میاد بیرون و دوستان می‌بینند بیشتر اعتبارات مربوط به حوزه من نیست ولی وظیفه‌دارم پیگیری کنم. اینم گفتم تا اونایی که این روزا یه نامه منو ده روزه سوژه سایتها کردند عرض کنم اگه بخواهید پیگیری و نامه‌های من رو در خصوص نقاط دیگر استان بزنید سایت‌ها رو باید تعطیل کنید و فقط این نامه‌ها رو بزنید. نه من بلکه دیگر نمایندگان استان به استانی شدن فکر نمی‌کنیم و فقط اینو میدونم که نمیشه جماعت کهگیلویه و بویراحمد رو از هم جدا کنید و هرقدر هم زور بزنید بازهم همینه که هست. من هم نماینده بویراحمد و هم کهگیلویه هستم و اونها هم نماینده گچساران…

جلسه بعدیم با معاون امور تولیدی سازمان در خصوص طرح سد شیو و رفع مشکلات و گزارشش برای بانک مرکزی و همچنین پیگیری کسب مجوز ماده ۲۱۵ آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بود. خوشبختانه مدیر جدید این بخش که از دوستان خوبم هست روحیه بهتری برای همکاری دارد و من هم امیدوارتر.

بعد از اون با دفتر امور اجتماعی در خصوص طرح‌های تقسیمات کشوری جلسه داشتم. امسال وزارت کشور پیشنهادات تغییرات در تقسیمات کشوری رو فرستاده سازمان مدیریت تا سازمان مدیریت نظر نهایی رو بفرسته برای دولت. کار خیلی سخته و چون آخر دوره مجلسه تصمیم در این خصوص به دلیل اینکه خیلی زیاد بر نتایج انتخابات تأثیر گذاره خیلی سخته و راحت نیست. بخصوص اینکه این روزها این بحث نقل مباحث استان هست و مردم هم نظاره گر این بحث‌هایی اند که هیچ نفعی واسه اونا نداره.

 

افطاری دوستانه

افطار مهمان حاج نادر عطایی همشهری محترممون بودم. این جلسه هر ساله برگزار میشه. خیلی‌ها بخصوص قشقایی‌های عزیز از سایر نقاط کشور حضور داشتند. شب خوبی بود و دیدارهای خوبی انجام شد.

– یکشنبه دیدارهام زیاد بود…

 

جلسه با رییس نوسازی مدارس کشور 

ابتدا با رییس نوسازی مدارس دیدار داشتم. متأسفانه یا خوشبختانه این دیدارهام بیشتر از اینکه من کارهامو بگم اونا کاراشونو می‌گفتند و من ایتدا باید مساله اونا را حل کنم یا بحث کنم. مشکلشون در خصوص دریافت عوارض گاز برای گازرسانی به مدارس بود که با هماهنگی که با خزانه کردم و پیشنهادی که تلفنی جمع‌بندی کردیم مشکلشون حل شد.

مشکلات وسایل سرمایشی مناطق گرمسیر، تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه، سالن باشت، تجهیزات و… رو بحث و پیشنهاد دادم و توافقات خوبی شد ولی خیلی راحت تو این یادداشت بنویسم که پیگیری از استان ضعیفه. تلفنی با چند مسئول استان در همان جلسه داشتیم و به نظرم دوستان ضعیف عمل می‌کنند و توقعشون خیلی کم. بگذریم…

 

دیدار با روسای ایرلاینهای ماهان و آسمان 

دیدار با رییس هواپیمایی آسمان دکتر علایی قرار بعدی بود. طبق معمول ابدا ایشان مشکلاتش رو مطرح و بعد من مشکل پرواز از فرودگاه گچساران رو عارض شدم.  اگرچه علیرغم پیگیری مکرر، دوستان استان کم لطفی داشتند ولی مدیریت آسمان آمادگی کامل دارد در صورتی که ما بتونیم برنامه منظم از نظر مسافر بدهیم و برنامه کاملی برای پرواز داده شود. البته مشکل اصلی فرودگاه گچساران تأمین سوخت هست که حلش ساده نیست و استانداردهایی داره که فعلاً با فرودگاه ما نمی‌خواند ولی علی ایحال این برنامه رو باید با هواپیمایی ماهان تنظیم کنیم. عصر همان روز با مدیریت ماهان جناب عرب نژاد جلسه داشتیم. استقبال خوبی داشت و فعلاً برای رفع سوخت پرواز رو به دوتا در هفته افزایش داده و از طریق اهواز. قول داد تعداد رو زیاد کرده و روزش رو مناسب‌تر کند و حتی شاید مستقیم پرواز بگذارد. این چند روزه باید فکرهامون رو جمع و جور کنیم و یک برنامه برای دو ایرلاین بدهیم، فقط باید بتونیم برنامه مناسب بدهیم. البته انتظار من و مردم این است که شرکت نفت همکاری بیشتری انجام داده و اگرچه تا این حد هم فعلاً ممنونیم. ولی واقعاً باید از مسئولین استان باید گله خودم رو اعلام کنم که موضوعات ما رو قدری بی خیال‌اند و فقط برای خالی نبودن عریضه یک نامه ارسال می‌کنند و میدونند که من پیگیری می‌کنم. به هر حال این چند روز همه باید تلاش بیشتری برای سامان پروازها انجام دهیم و من خیلی امیدوارم و دستگاه‌ها هم باید بیشتر تلاش کنند.

 

جلسه پتروشیمی 

قرار با مسئولین پتروشیمی کشور، هولدینگ خلیج فارس و سرمایه گذار پتروشیمی جلسه بعد اون روز من بود. خوشبختانه تلاش این مدت جواب داد و مساله بیدبلند۲حل شد و فکر کنم بعد از ماه رمضان اقای لاریجانی تشریف بیارند و عملاً کار شروع بشه. با حل مشکل بیدبلند ۲ مساله گچساران حل شد و هفته پیش تونستیم قراداد سه جانبه بیم بانک توسعه صادرات و تجارت و سرمایه گزار منعقد بشه و قرارداد بره صندوق توسعه ملی. کاری بود که حداقل دو سه سال دنبالش بودیم. این روزها واقعاً بشه یک قراداد رو اون هم در این سطح منعقد کرد کار ساده ای نیست.

سرمایه گذار معتقد هست بعد از احداث پتروشیمی گچساران انتقال خط به شهرهای دوردست برای احداث واحدهای پایین دست توجیه نداشته و باید واحدهای پلی اتیلن را در همین گچساران احداث کنیم. کار بسیار توجیه دار و ارزشمندی است که قدری می‌بایستی مسائل اجتماعی اون رو حل و فصل کنیم. قرار شد من مذاکراتی را با سایر استان‌ها داشته باشم و اگر بتوانم مساله اجتماعی اون رو حل کنیم برای آینده خیلی عالی خواهد شد.

 

جلسه با مدیرعامل شرکت نفت و مدیر مناطق در خصوص بیمارستان نفت

جلسه بعدی با مدیرعامل شرکت نفت و مدیرعامل نفت جنوب در خصوص بیمارستان در حال احداث ۱۰۰ تخته نفت بود. بازهم بدلیل نبود اعتبار این طرح تعطیل شد. وضع شرکت نفت از نظر اعتباری اصلاً خوب نیست. بعد از کلی بحث و بررسی بالاخره توافق شد طی یکی دو روز ۵ میلیارد تومان به حساب نفت جنوب اختصاصاً ریخته بشه تا مجدد شروع بشه و اگر خوب کار کنه چند ماهه تمام شود. جالبه از پارسال ۶ میلیارد تومان اعتبار تجهیزات اون از وزارت بهداشت گرفته شده ولی بیمارستان آماده نشده! سرجمع ۱۲ میلیارد تومان دیگه نیاز داره که امیدوارم پیمانکار بتونه به موقع انجام دهد. البته بازهم متأسفانه مسئولین دانشگاه از نظر پیگیری تعطیل‌اند مگر اینکه من یک نامه بنویسم و بیان بازدیدی کنن و بعد هم تعطیل. به هر حال همینکه در این شرایط ۵ میلیارد تومان نقد دادند ممنوشان هستم.

 

جلسه با معاون وزیر نفت در خصوص طرح‌های حمایتی نفت

فردای اون روز مجدد جلسه در وزارت نفت در خصوص طرح‌های کمکی به شهر رو داشتم. معاون وزیر و مدیر طرح‌های مناطق محروم در جلسه بودند. نحوه تأمین مالی مطالبات انجام شده و انجام دو مصوبه دیگر که هنوز ابلاغ نشده از جمله موضوعات جلسه بود. علاوه بر تأمین پول زمینهای ورزشی موضوع سالن فرهنگی آموزش و پرورش که متأسفانه بازهم ضعف مدیریت اجرایی درون استان رو داریم… بحث انجام دو مصوبه دیگر یکی کمک به بهسازی جاده باباکلان و دیگری کمک به توسعه پارک نفت از جمله موضوعاتی بود که تا حدودی انجام شد و فکر کنم طی مدت نزدیک ابلاغ شود.

 

جلسه با مدیرعامل شرکت گاز در خصوص گازرسانی به روستاها

جلسه با مدیرعامل شرکت گاز ادامه جلسات بود. بیشتر در باب تشکر رفتم و اینکه بقیه طرح‌های حوزه رو انجام دهند. یکی از بحث‌های همیشگی من با ایشان بحث گاز قلعه رییسی بود که خوشبختانه با پیگیری مکرر استاندار محترم و نماینده محترمشان موضوع داره نهایی میشه و من هم به سهم خودم تشکر کردم.

گازرسانی به روستاهای حوزه خودم هم تقریباً دارد با تلاش خوب مسئولین شرکت گاز نهایی میشه. در امسال افتتاح باباکلان، مارین و اسپر و پوراژ، آبدهگاه و کلگان رو خواهیم داشت و گازرسانی  به روستاهای گناوه، آبریگون، خربل، انجیرسیاه، آبتوت، پشت کوه باشت شروع میشه و قول دادند کمربندی باشت تا بیدک و ادامه آبدهگاه به سایر روستاها هم نیمه دوم کلید بخوره و این کار بزرگی است که می‌توان گفت گچساران امسال تمام می‌شود و باشت هم شاید، ولی در سال ۹۵ انشالله حتماً به سرانجام خواهد رسید.

 

جلسه مربوط به بافت فرسوده در بنیادمسکن و وزارت راه

جلسه مربوط به بافت فرسوده رو در بنیاد مسکن داشتم. امسال دو سه بازدید و جلسه خوب در این خصوص داشتیم. در خصوص بافت فرسوده سعی می‌کنم خیلی با احتیاط و مطالعه جلو بریم. شاید بعضی‌ها فکر می‌کنند اینکه من هر مسئولی رو می‌برم تو بافت، کار تبلیغیه. واقعاً دارم مطالعه و تجارب رو جمع می‌کنم که تصمیم غلط نگیریم. بالاخره ۸۰۰۰ واحد مسکونی و تجاری در محدوده ۱۶۰ هکتاری بافت هست و عمدتاً مردم مستضعف و سرنوشت زندگی خود و فرزندانشون به تصمیم ما بستگی دارد. ۴۰-۵۰ سال زندگیشون این‌طور تعریف شده، نمیشه یکی دو ساله مسیر رو عوض کرد. امسال دکتر نوبخت، مهندس تابش رییس بنیاد مسکن و دکتر ایزدی معاون وزیر مسکن از این بافت بازدید داشته و پیشنهاداتی دارند. در این دو هفته پیشنهادات خوبی گرفتم. این جلسه هماهنگی نحوه اجرای اون بود. اگه بتونم دستورات رو بگیرم و بعد مصوبه دولت رو بگیرم تحول عظیمی خواهد شد. توافقات خوبی بین دو دستگاه شد و قرار شد من نامه رییس بنیاد مسکن رو دستی ببرم از وزیر کشور دستور بگیرم. قبلاً دستور دکتر نوبخت رو هم گرفته‌ام. به هر حال یک عزم جدی و هماهنگی خوبی شده و اگر مدیران شهرستانم پایه کار باشند و حاشیه‌ها دست پاشون رو نبنده میتونم قول بدم ده سال آینده گچساران یه چیز دیگه است و خیلی فرق میکنه. پول مهمه ولی مهم‌تر مدیریت و برنامه است.

 

جلسه با مدیریت بخش بهداشت و درمان سازمان مدیریت در خصوص بیمارستان‌ها و عملکرد بخش 

سال گذشته اولین سال اجرای طرح تحول سلامت بود و اعتبار خوبی داده شد و کارهای خوبی انجام شد. اگر چه به نظرم مدیریت مربوطه در استان قویتر میتونست عمل کنه و یا حداقل در بخش درمان چابکتر میتونستند اعتبار جمع کنه. اگرچه شهر تلاش‌ها خوب بود ولی ای کاش قدری حاشیه‌ها در استان کمتر می‌شد تا وضع بهتر از الان می بود. بعد از این بحث‌ها مساله اعتبارات بیمارستان‌های در حال ساخت استان رو بررسی کردیم و قول‌های خوبی دادند. بیمارستان یاسوج، گچساران (نرگسی) بیمارستان باشت و بهمئی. فکر کنم اگر به مشکل خاصی نخوریم این طرح‌ها امسال وضع بهتری داشته باشند. به نظرم امسال کمبود منابع نداشته باشند. قول دادند اعتبارات خوبی که در قانون گذاشتیم جذب کنند و اعتبار اضافی خوبی ابلاغ کنند.

 

جلسه با معاونت راهداری وزیر راه و شهرسازی 

با آقای مهندس کشاورزیان جلسه در خصوص راهداری و روکش‌های جاده‌های اصلی و طرح‌های مربوطشان جلسه داشتیم. دستورات خوبی برای ادامه روشنایی دو راهی باشت تا گردنه شلالدون، ادامه روشنایی تلخاب شیرین-امامزاده جعفر تا سپاهی کشته، تأمین اعتبار برای ادامه بهسازی جاده باشت چرام از تلچگاه به سمت شاه بهرام، روکش آسفالت گچساران خیرآباد به سمت دهدشت و سایر روکش‌ها داده شد. قرار شد این دستورات رو راه و شهرسازی استان پیگیری کنند که رونوشتش رو براشون ارسال کردم.

 

جلسه با مهندس میدانی معاون وزیر نیرو در خصوص تخصیص آب از سدها 

شاید بتونم بگم مهم‌ترین موضوعی که در این سه سال خدمتم پیگیری کردم بحث تخصیص آب بود. در آینده، جنگ آب-جنگ اصلی جوامع است. مثل روز واسم روشنه اگه نتونیم این مساله رو حل کنیم آیندگان نفرینمان می‌کند. بچه‌ها و نوه هامون زندکیشون به عملکرد ما بستگی دارد.

منطقه ما یک بار عدم دریافت تخصیص مناسب از سدکوثر رو دیده. فکر کنم پیگیری من به آخرین مراحل خودش رسیده و نمیگم همه درخواست هام عمل شد ولی آنچه که فکر نمی‌کردم فعلاً پذیرفتند و فکر کنم تا هفته دیگه ابلاغ کنند ولی اینو میدونم خیلی اذیتشون کردم و استان‌های همجوار هم به شدت از دست من عصبانی هستند ولی به هر حال حق مردم ماست و باید ادا بشه. آنچه میتونم فعلاً به عنوان جمع‌بندی بگم و در این جلسه جمع‌بندی کنند این بود:

-موافقت کردند تخصیص آب برای بخش صنعت از سدکوثر از ۲۳ میلیون مترمکعب به ۳۹ میلیون متر مکعب افزایش پیدا کنه و  خیالم از طرح‌های توسعه ای پتروشیمی و صنایع و منطقه ویژه راحت میشه.

– دریافت تخصیص برای دشت مور رو پذیرفتند که تقریباً همیشه می‌گفتند جزء محالاته و حل میشه. اعتبارش رو هم که گرفته شده. انشالله ابلاغ که بشه باید امور آب استان تلاش خیلی جدی کنند. البته چون هزینه پمپاژ آب زیاده باید با مردم بنشینیم و صحبت کنیم. فکر کنم میشه از پتانسیل خوب منطقه دشت مور استفاده کرد. به مردم اونجا قول ندادم ولی حقی می‌دانستم که فکر کنم داره عملی میشه.

– پذیرفتند انتقال آب چم شیر به پایین دست متوقف بشه. من به مردم به صراحت بگم حتی یک قطره آب برای منطقه ما در نظر نگرفته بودند. من نمی‌فهمم مگه مردم باباکلان و ابشیرین و پشه کان و دشت گز و… چه فرقی با مردم پایین دست دارند. به یک چالش جدی خواهم خورد ولی موافقت کردند ۱۶۵ میلیون متر مکعب این سد متعلق به منطقه ما باشد اگر طرح نداشتیم بره پایین. این رو یک موفقیت بسیار بزرگ و تأثیر گذار در آینده میدونم. خدا کنه بتونم این رو تا آخرش برم و البته خیلی ناراحتم که چرا در این پیگیریها تنها هستم.

– تخصیص آب سد شیو هم نهایی کردیم. از ۶۰ میلیون متر مکعب آب کشاورزی ۴۳/۸ میلیون متر مکعب به ما دادند و بقیه فارس. از ۴ میلیون مترمکعب ۴/۲ به صنعت ما داده شد و آب شرب باشت هم دیده شد. به هر حال اگر من بتونم همین سه تخصیص آب رو حل کنم پیش خدای خودم راضی‌ام که وظیفه‌ام رو انجام داده‌ام و آیندگان این رو خوب درک خواهند کرد. همچنانکه ما اکنون از نداشتن‌ها رنج می‌بریم.

 

دیدارهای مذاکراتی

چند دیدار در دفترم با کسانی که کارهای عمومی در سطح استان و کشور داشتند و موقعیت مسئولیت در کمیسیونم ایجاب می‌کند این دیدارها رو داشته باشم.

 

– دیدار با رییس صدا و سیمای کشور

بعد از بودجه قرار بود جلسه ای با رییس صدا و سیمای کشور داشته باشم. آدم خاصی است و خیلی با مدیران قبلی فرق می‌کند. بحث‌های مهم ملی داشتیم و به نظرم ایشان نگاهی برای مدیریت دارد که نتونه خیلی موفق بشه. در عین حالیکه نقطه نظرات مجلس و دولت متفاوته ولی من اعتقاد دارم باید رسانه ملی هم بی طرف باشه و هم اینکه نمیشه کنارش گذاشت و بهش کمک کرد.

 

– دیدار با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی 

آقای ربیعی مدتی بود می‌خواست با هم قراری داشته باشیم. جلسمون ختم به حضور مسئولین بازنشستگی کشور شد و صحبتهایی در خصوص سرمایه گذاری در استان داشتیم. قول‌های خوبی برای همکاری دادند.

 

– افطاری با جمع محدودی از نمایندگان و رییس مجلس

افطار مهمان آقای نعمتی نماینده محترم اسداباد بودم. دوست خوب منه. آقای لاریجانی، وزیر نفت و ۱۰-۱۲ نفر از نمایندگان حضور داشتند. شب خوب و نشست صمیمی بود و قدری هم در خصوص استانی شدن صحبت داشتیم. ایشون هم مثل من اعتقاد داشت شورا تأیید نمیکنه.

آقای لاریجانی ازم سؤال کرد نرفتی منطقه؟ به شوخی بهش گفتم پول تو تهرانه برم اونجا چه نفعی واسه مردم داره و گفت تو هم خوب سوراخ دعا رو پیدا کردی!

 

– چند دیدار خاص و جلسه با وزیر آموزش و پرورش 

روز چهارشنبه چند دیدار داشتم و بعد هم با وزیر آموزش و پرورش جلسه داشتم. بعد از استیضاح ایشان رو اولین بار می‌دیدم. خدمتشون گفتم این بهترین فرصت است که برخی مشکلات آموزش و پرورش رو حل کنید. چند موضوع طرح شد و قرار شد پیگیری کنند.

 

– افطاری وزیر کشور و اخذ دستور برای بافت فرسوده 

شب با خانواده، مهمان وزیر کشور بودم. نامه بافت فرسوده رو با خودم بردم. یاد موکلینم افتادم که از هر فرصتی استفاده می‌کنند و به من نامه میدن. به هر حال بعد از افطار نگهش داشتم و موضوع رو گفتم و چون نامه همراهم بود همونجا عمل کرد و امضاء کرد. ارزش داشت مزاحمش بشم. اگر نتیجه بگیره بیش از صد میلیارد منابع است.

انشالله پنج شنبه عازم گچسارانم و چند روزی با شهروندانم و امیدوارم این گزارش رو مردم بپذیرند و میخوام اگه بشه از این ۱۶ روز تعطیلی دو-سه روز به خودم مرخصی بدم.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران