تازه های سایت

7. شهريور 1393 - 23:31
حجت الاسلام عبودی:
پیروزی غزه در جنگ 51 روزه مدیون نظام جمهوری اسلامی ایران است
امام جمعه باشت گفت: مقاومت و ایستادگی مردم غزه تا پیروزی امری قابل تحسین است که به صراحت می‌توان اعلام کرد پیروزی غزه در این جنگ مدیون نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خامی، حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت در نماز عبادی سیاسی این هفته باشت ضمن تقدیر از نوروزی معاونت برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حضور در نماز جمعه شهرستان باشت از مسئولان خواست تا به پروژه مصلی باشت توجه ویژه داشته باشند.

وی به پیروزی مردم مظلوم غزه در جنگ 51 روزه اشاره کرد و گفت: این پیروزی را به تمام مسلمانان جهان بالاخص مردم قهرمان غزه تبریک می گوییم.

عبودی ادامه داد: اسرائیل با هدف ساقط کردن غزه جنگ را آغاز کرد و در این راستا با حمایت استکبار جهانی از هرگونه سلاح پیشرفته استفاده کرد اما مقاومت و ایستادگی مردم غزه تا پیروزی امری قابل تحسین است که به صراحت می‌توان اعلام کرد پیروزی غزه در این جنگ مدیون نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام‌ جمعه باشت به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری در دیدار با هیئت دولت پرداخت و گفت: اجرای طرح تحول سلامت، کنترل تورم، تثبیت قیمت ها و آرامش حاکم بر جامعه از جمله موارد قابل تحسین در دولت است.

امام جمعه باشت ادامه داد: پرهیز از دو قطبی کردن جامعه، سعه صدر داشتن در برابر انتقادات منصفانه، مسئله تکمیل مسکن مهر از جمله اموری بود که مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفت.

عبودی گفت: جای تأسف است که یک نماینده مجلس بارها و به طور مکرر نامه بنویسد و تقاضای آزادی فتنه گران را کند، مسئله فتنه و فتنه‌گران به عنوان خط قرمز نظام مطرح است.

خطیب جمعه باشت با انتقاد به تعطیلی نمایندگی صنعت، معدن و تجارت در این شهرستان و انتقال رئیس این اداره به شهرستان گچساران گفت: اگر این نمایندگی از اول خلاف قانون بود، پس چرا از ابتدا با مستقر شدن این اداراه در باشت موافقت کردید.

عبودی در پایان سخنانش به سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط نیروهای سپاه و ارتش اشاره کرد و از سپاه به خاطر این موفقیت تقدیر و تشکر کرد.

 

انتهای پیام/ک308

 

دیدگاه‌ها

مقاومت و ایستادگی مردم غزه تا پیروزی امری قابل تحسین است که به صراحت می‌توان اعلام کرد پیروزی غزه در این جنگ مدیون نظام جمهوری اسلامی ایران است. خداییش این جمله دیگه اغراقه؟!!! بابا بیچاره ها خودشون مقاومت کردند تا پیروز شدند چرا الکی ربطش می دین به خودمون؟!!! عجبا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نه بابا؟!!!!! مطمئنین؟!!!
زنده باد حجت الاسلام عبودی این مرد توانمند و عزیز و دلسوز باشت............زنده باد حاجی

نظرات کاربران