تازه های سایت

25. اسفند 1393 - 13:56
امام جمعه باشت:
صدور حکم م.هـ نشان از اقتدار و عدالت گسترده قوه قضائیه دارد/ از دستگاه قضا تشکر می کنیم
خطیب جمعه باشت گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی نشان از اقتدار و عدالت گسترده قوه قضائیه دارد که این عمل سبب اعتماد بیشتر مردم به نظام خواهد شد و مردم خواهند دید که اگر شخصی، کسی را هم در رأس حکومت داشته باشد عدالت در حقش اجرا خواهد شد.

به گزارش باشت نیوز، حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص صدور حکم دادگاه در مورد پرونده آقازاده معروف گفت: قطعا مبارزه با فساد و خصوصاً مفاسد اقتصادی در هرجا و با هر کسی لازم است.

 

وی با اشاره به سخنان و تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با فساد خصوصا مبارزه با فساد اقتصادی گفت: ما از قوه قضائیه که در این چند سال خیلی با جدیت و قاطعانه و بدون طرفداری و جانباری از شخص خاصی وارد صحنه شده و با مفسدان اقتصادی برخورد می نماید کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

عبودی بیان داشت: قطعاً برخورد با مفسدان اقتصادی نشان از اقتدار و عدالت گسترده قوه قضائیه دارد که این عمل سبب اعتماد بیشتر مردم به نظام خواهد شد و مردم خواهند دید که اگر شخصی، کسی را هم در رأس حکومت داشته باشد عدالت در حقش اجرا خواهد شد.

 

وی در پایان افزود: ملت ما خواهان این امر است که این روند ادامه بیشتری داشته باشد و با دیگر مفسدان برخوردهای جدی تری شود تا اینشالله ریشه فساد خشکانده شود.

 

انتهای پیام/ک308

دیدگاه‌ها

نامی از دولت محبوبتان یعنی پاکترین و راستگوترین دولت تاریخ نیست. خاوری. سعید مرتضوی.بابک زنجانی. محمدرضا رحیمی. 170 نماینده دلواپس. خانه نشینی 11 روزه.
آقای ..... چرا وقتی که آقای رحیمی معاون اول ریس جمهور سابق روگرفتن تو نماز جمعه اشاره ای بهش نکردی؟ آیا ایشان جز مفسدان اقتصادی نیستن؟
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه خوانندگان سایت خامی وهمچنین دوست عزیزم جناب کامران به حاج اقا .... بگین که چرا حرف از دولت دلسوزتون دولت احمدی نژاد و معاون پاک دستش و اختلاسهای انها نمیگین
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه خوانندگان سایت خامی وهمچنین دوست عزیزم جناب کامران به حاج اقا بگین که چرا حرف از دولت دلسوزتون دولت احمدی نژاد و معاون پاک دستش و اختلاسهای انها نمیگین

نظرات کاربران