تازه های سایت

5. خرداد 1396 - 14:53
امام جمعه باشت:
ماه مبارک رمضان بهترین بیمه مشکلات و گرفتاری هاست/مشکل کشور خارج شدن حصر فتنه گران نیست
امام جمعه باشت گفت:کسانی نگران خارج شدن از حصر فتنه گران هستند ،این مسئله مهم و مشکل کشور نمیباشد و باید به مسائل و مشکلات مهمتر در جامعه رسیدگی کرد،اگر نظام ما تصمیم بر آزادسازی حصر این افراد بگیرد ماهم تابع این مسئله خواهیم بود زیرا مصلحت نظام را رهبری بهتر میداند،وقتی منتخب کشور اعلام کمک از همه مردم کشور را میکند باید زمینه این کمک کردن را هم فراهم کند و در وحدت مشکلات کشور را حل کنند.

به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز،حجت السلام عبدالرحیم عبودی امام جمعه شهرستان باشت در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد:چیزی که زمینه ساز آرامش انسان است یاد خدا و تقوای الهی است و همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم،این ماه عزیز فرصت مناسبی است که در طول سال یک بار اتفاق می افتد و در طول سال تکرار نمیشود.

 

وی افزود:انسان زیرک کسی است که از این ماه به نحو احسن استفاده کند و ارتباط بهتر با خداوند برقرار کند.ماه مبارک رمضان بهترین موقعیت برای بیمه کردن خود از مشکلات و گرفتاری ها در طول سال است.

 

امام جمعه باشت ادامه داد:از ویژگی های این ماه موقعیت برای برنامه ریزی و استفاده از وقت می باشد،ماه رمضان تمرین برای برنامه ریزی و تنظیم وقت است،اگر این وقت ها تنظیم نشود هدر میرود.

 

عبودی عنوان کرد:کسانی موفق هستند که از زمان خود به درستی استفاده کند زیرا ماه رمضان هم انسان را وادار به تنظیم وقت میکند.ماه مبارک رمضان فرصت أنس با قرآن است و باید درطول سال همیشه با قرآن انس داشته باشیم ولی این ماه، ماه قران است و باید انس بگیریم و اگر میخواهیم از مشکلات جامعه نجات پیدا کنیم به طرف انس با قران برویم.

 

وی از دیگر فضایل ماه مبارک رمضان را فرصت انس با اهل بیت دانست و اظهار کرد:پیوند با اهل بیت و ولایت در این ماه رقم خورده است و مناسبت های زیادی دراین ماه وجود دارد.دراین ماه مولای متقیان را به شهادت رساندند و اگر کسی به اهل بیت و قران تمسک کند گمراه نمیشود.همچنین ماه رمضان ضمینه آشتی با خداوند است،خداوند زمینه این آشتی را خودش فراهم کرده،این ماه ماه رحمت و غفران می باشد،فرصت آشتی با خداوند را از دست ندهیم.

این خطیب جمعه در ادامه بیان کرد:ماه مبارک رمضان فرصتی است برای توجه به فقرا و محرومین؛دراین ماه عزیز این افراد را فراموش نکنیم و کمیته امداد نیز امادگی دریافت کمک های مردمی برای نیازمندان را اعلام کرده است.

 

عبودی افزود:در این انتخابات ملت ما یک شکوه دیگر را آفریدند و همه دشمنان کشورمان انگشت به دهن و هیران بودند از این حضور۷۳درصدی مردم پای صندوق های رای. به منتخبین شورای شهر و ریاست جمهوری  تبریک عرض می کنیم و امیدواریم بتوانند مسائل و مشکلات کشور و مردم را حل کنند و به وعده هایی که داده اند عمل کنند.همچنین مردم کشور هم منتظر عملی شدن این وعده ها هستند ببینند آنها چکار میکنند،و ما هم خوشحال  میشویم اگر بتوانند این وعده ها را عملی کرده و مشکلات و معضلات کشور را حل کنند.

 

عبدالرحیم عبودی با اشاره به سند ۲۰۳۰ اظهار کرد:عده ای اعتراض کردند که اینگونه نیست و این سند امضا نشده است ولی حقیقت این است که این حرف ها درست بوده و این سند به امضا رسیده است،مردم هم نگران هستند که چه بلایی بر سر فرزندانشان می افتد چراکه رهبر  انقلاب هم فصل الخطاب کردند و جلوی این کار را گرفتند و در سخنرانی هایشان به این سند و مفهوم آن اشاره کرده اند.

 

وی در ادامه گفت:کسانی نگران خارج شدن از حصر فتنه گران هستند ،این مسئله مهم و مشکل کشور نمیباشد و باید به مسائل و مشکلات مهمتر در جامعه رسیدگی کرد،اگر نظام ما تصمیم بر آزادسازی حصر این افراد بگیرد ماهم تابع این مسئله خواهیم بود زیرا مصلحت نظام را رهبری بهتر میداند،وقتی منتخب کشور اعلام کمک از همه مردم کشور را میکند باید زمینه این کمک کردن را هم فراهم کند و در وحدت مشکلات کشور را حل کنند.

عبودی ابراز داشت:سفر ترامپ به عربستان را همه شنیده ایم ،پادشاه عربستان نماز خود را در مقابل خداوند نشسته میخواند ولی برای رقص با ترامپ مشکلی ندارد و میتواند روی پا بایستد!!قرارداد ۴۰۰میلیارد دلاری بر علیه کشورهای اسلامی امضا میکنند که با این کارها ماهیت عربستان و ال سعود برای مردم واضح تر میشود،مثلث شومی توسط آمریکا،عربستان و اسرائیل است که خودشان بارها و بارها اعلام کرده اند ایران یکی از قدرتمند کشورها از منطقه است و نباید آن را نادیده گرفت،امریکا بعد از انتخابات ایران،تحریم های جدیدی را علیه کشورمان وضع کرده است که این کار بر خلاف برجام و نقض برجام است.

 

انتهای پیام/ج

نظرات کاربران