تازه های سایت

5. آبان 1396 - 15:19
واکنش شدید امام جمعه باشت به فیش های نجومی برق در باشت/ نمایندگان مجلسی که در کاخ نشسته اند بفکر مردم باشند!
امام جمعه باشت گفت: در فیش برق شهروندی ۱۳میلیون تومان باید پرداخت میکرد،کل این شهر ۲۰میلون ارزش دارد که باید ۱۳میلیون پول برق پرداخت کند؟؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  باشت نیوز؛  حجت السلام عبد الرحیم عبودی در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شهرستان باشت به فیش های نجومی برق در باشت اشاره و گفت: اعتراض های فراوانی از طرف مردم در رابطه با این فیش ها شده است .مردم نگران هستند و از این فیش های نجومی گلایه دارند.

 

وی افزود: اگر بر اساس قانون هم این فیش ها صادر شده باشد،برای شهروندان بسیار زیاد است.زیاد یعنی مردم توان پرداخت این فیش هارا ندارند.

 

 

حجت السلام عبودی به جوانان بیکار در شهرستان اشاره و گفت:این جوانان برای رهایی از بیکاری مغازه ای برای کسب وکار راه اندازی می کنند جوانانی که فوق لیسانس و بالاتر دارند که کارندارند و در نهایت با وام گرفتن میخواهند اشتغال ایجاد کنند.

 

وی ادامه داد :این جوانان در شهرستان ۲۲هزار نفری باشت  ماهانه۷۰۰هزارتومان پول برق پرداخت می کنند مگر چقد درآمد دارند که بتوانند این پول ها را پرداخت کنند و از طرفی پول قسط و کرایه مغازه بدهند!!

 

امام جمعه شهرستان باشت تصریح کرد:مسئولان برای توجیح می گویند برق تجاری است، چه تجارت خانه ای در باشت وجود دارد که باید ۷۰۰هزارتومان برای برق پرداخت کنند!!قانون تجارتی برای تهران و اصفهان و باشت باید یکسان باشد؟!

 

 

وی گفت: صحبت هایی که در این تریبون گفته می شود اشکال آن از اداره برق و مدیر کل در استان نیست بلکه همه این اشکالات به نمایندگان مجلس برمی گردد.

 

 

حجت الاسلام عبودی اظهار کرد: نماینده وقتشان را صرف قانون گذاری درمورد این مسائل نمی کنند و در جای دیگر تلف می کنند که وظیفه اصلی این افراد رسیدگی به معیشت مردم است.

 

وی ادامه داد: نمایندگان که پول فیش پرداخت نمی کنند ویا اگر پرداخت کنند خیلی دردسر برای آنها ایجاد نمی شود.نماینده کاخ نشین هیچگاه درد مردم را درک نخواهد کرد .

 

 

حجت السلام عبودی عنوان کرد: من اکنون جواب این جوانان را چه بدهم؟شما مسئولین چه پاسخی برای این جوانان دارید؟جوانی به دفتر بنده مراجعه کرده گلایه میکند که با کار کشاورزی مشکلاتم حل نشده با مغازه داری حل نشده است،آیا باید دزدی کنم تا معیشت خانواده ام را تامین کنم؟؟

 

وی ادامه داد: دین دار هم که باشید با این مشکلاتی که وجود دارد صبر انسان لبریز می شود.جلوی زن و بچه ام شرمنده هستم باید چه کاری انجام دهم!!!

 

امام جمعه شهرستان باشت به فیش های نجومی آب و برق و گاز اشاره و عنوان کرد: چه کسی باید به داد مردم برسد؟ ،چه کسی باید حرف مردم را به گوش مقامات کشور برساند؟چه کسی گوش شنوا برای مشکلات مردم دارد.

 

حجت السلام عبودی ادامه داد: قیمت مصرفی برق با قیمت نهایی درج شده در فیش یکی نیست،جمع قیمت مصرفی برق با قیمت نهایی بسیار زیاد اختلاف دارد.چرا مال مردم را جمع می کنید و برای خود استفاده می کنید این دزدی آشکار است.

 

 

وی گفت: عوارض درج شده در فیش های برق برای چیست؟! یک بار فقط پایه های برق و ترانس وصل میشود و هرماه پول عوارض از شهروندان گرفته می شود.

 

 

حجت السلام تصریح کرد: برای یک روستایی بیچاره ۲۵هزارتومان عوارض برق در فیش درج شده است.مردم به اعتماد انقلاب و امام و شهدا و اینکه  دین دار هستند با شما مسئولین جور دیگری برخورد می کردند.

 

حجت السلام عبودی طبق پیگیری های انجام داده شده اظهار کرد: کارمندان اداره برق باشت در روستا نرفته و بصورت سرخود مقدار مصرف خانوار روستایی را درج کرده است.این موضوع اثبات شده است.چرا مسئولین بی عرضه هستند شما مسئولین چه کاری انجام می دهید!؟

 

 

وی به فیش نجومی برق در قلعه رئیسی اشاره و گفت: در فیش برق شهروندی ۱۳میلیون تومان باید پرداخت میکرد،کل این شهر ۲۰میلون ارزش دارد که باید ۱۳میلیون پول برق پرداخت کند؟؟

 

 

این خطیب جمعه اظهار کرد: وقتی مشکلات مردم را پیگیری میکنیم میگویند وی حرف صریح و تند میزند! در پیگیری مشکلات مردم بله ما تند و صریح حرف میزنیم،با هیچ کسی معامله نکرده ام که دامن گیر آنها باشم.

 

 

حجت السلام عبودی خواستار ورود  شورای شهر به این مسئله شد و گفت: شما نماینده مردم هستید باید مسئولین پاسخگوی مشکلات مردم باشند.عده ای ظلم میکنند،عده ای دیگر از بیت المال دزدی میکنند،عده ای دیگر پارتی بازی می کنند.

 

 

وی افزود: تکلیف این مردم بیچاره چیست؟آنهایی که پارتی،زور و زبان حرف زدن ندارند باید چه بلایی به سر آنها بیاید!!

 

حجت السلام عبودی به نبود پزشک در باشت اشاره و گفت: هفته گذشته این موضوع در خطبه ها بیان شد که با تماسی که مسئولان استانی گرفتند مشکل پزشک باشت را حل کرده و قول داده اند در همین هفته مشکل پزشک و پرسنل روستاهای باشت را هم برطرف کنند .

 

وی افزود: هفته گذشته باتندی صحبت کردیم و این هفته از مسئولان استانی که مشکل نبود پزشک را حل کردند تشکر میکنم.

 

امام جمعه باشت گفت: دربرخی موارد شهروندان رفتار بدی با پزشکان دارند،برخی از این پزشکان را با التماس و پول زیاد نگه داشته اند نباید به پزشکان توهین و بی احترامی کرد.این پزشکان مهمان هستند.

 

باید شهروندانی که به پزشکان توهین و بی احترامی میکنند را تشکیل پرونده دهید،زیرا که با کار یک شهروند کل شهرستان زیر سوال می رود.

 

انتهای پیام/ض

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

درود بر حاج آقا عبودی عزیز تو تو قلب همه ی ماها جا داری

نظرات کاربران