تازه های سایت

17. مرداد 1393 - 18:23
خبرنگاری یکی از پرمشقت‌ترین مشاغل جامعه است
خطیب جمعه باشت گفت: خبرنگاری یکی از پرمشقت‌ترین و پر دردسرترین مشاغل جامعه است که به آن توجه کافی نمی‌شود.

به گزارش خامی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان باشت خود و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و گفت: گشایش در کارها و مشکلات و نیز روشن بینی انسان از اثرات مهم افراد با تقوا است.

وی در ادامه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی اشاره کرد و گفت: کمک کردن با منت اجر اخروي را از بين مي برد؛ انسانهاي خداجو  كساني هستند كه در خدمت به ديگران و كمك به نيازمندان با خدا معامله كنند و نگاهشان به مزد نيست و كرامت در احسان دارند.

خطیب‌جمعه باشت با اشاره به آیه ای از قرآن کریم افزود: ای اهل ایمان، صدقات خود را به سبب منّت و آزار تباه نسازید.

وی تصریح کرد: اهل احسان، انفاق و صدقه بدانند که دست فقیر به منزله دست خداوند متعال است لذا هرکسی که به فقیری کمک می‌کند دست خود را ببوسد و بداند آنچه به فقیر میدهی به خداوند میرسد.

عبودی در ادامه خاطرنشان کرد: خداوند غنی و بی‌نیاز از هرچیزی است و باید بدانیم که خداوند اگر بخواهد می‌تواند به فقیر به راحتی کمک کند اما خواست خداوند است که بخشی از کمال انسان از طریق دستگیری از فقرا حاصل شود.

خطیب‌جمعه باشت در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته باشت در اشاره به مناسبت‌ها به 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار پرداخت و ضمن تبریک این روز به همه زحمت‌کشان عرصه رسانه بویژه خبرنگاران شهرستان باشت گفت: خبرنگاری یکی از پرمشقت‌ترین شغل‌ها در جامعه است که به آن توجه کافی نمی‌شود.

وی وجود خبرنگار در هر منطقه ای را بسیار لازم و ضرور دانست و افزود: خبررسانی یکی از ابزارهای مهم برای موفقیت در هر منطقه ای است به شرط آنکه یک خبرنگار صداقت و امانت‌داری در گفتار و رفتار داشته باشد.

امام‌جمعه باشت در ادامه به 23 مرداد ماه و نام‌گذاری آن به نام  روز مقاومت اسلامی اشاره کرد و پیروزی قهرمانانه حزب‌الله لبنان در برابر ارتش رژیم صهیونیست در جنگ 33 روزه را افتخاری برای جهان اسلام و مقاومت برشمرد و افزود: رژیم جعلی اسرائیل امروز نیز در جنگ 30 روزه علیه مردم غزه شکست خورده و مجبور به عقب‌نشینی شده است.

عبودی به مسئله جذب نیروهای کمیته امداد امام‌خمینی(ره) باشت که اعتراض زیادی را در پی داشته است اشاره کرد و اعلام کرد: نشست خوب و مثبتی با مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد داشته‌ایم و در این جلسه که کاملأ به صورت صمیمی برگزار شد اعتراضات مردم باشت را به حق دانست و قول دادند به زودی مسئله را با جدیت پیگیری کرده و خبرهای خوشی را برای مردم باشت داشته باشند.

 

انتهای پیام/308

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

در حرف ناب چت کنید چت روم مجازی در سایت حرف ناب راه اندازی شد در این چت روم می توانید در مورد موضوعات رایج روز باهم به بحث بنشینید آدرس http://www.harfenab.ir/index.php/chat.html

نظرات کاربران