تازه های سایت

16. ارديبهشت 1394 - 19:52
آسمان به زمین نمی آمد اگر این تبریک گفته نمی شد/ نباید مقابل سران امریکا تعظیم کرد و کوتاه آمد
خطیب جمعه باشت در خصوص تبریک ظریف به همتای جدید عربستانی و دیدار اخیرش با جان کری گفت: آسمان به زمین نمی آمد اگر این تبریک گفته نمی شد، بیش از حد نباید به سران امریکا رو داده شود و مقابلشان تعظیم کرد و کوتاه آمد.

حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی باشت نیوز با اشاره به تبریک وزیر امور خارجه کشورمان به همتای جدید عربستانی اش، گفت: آقای ظریف در این اوضاع و احوالی که می بیند رژیم کودک کش آل سعود مسلمانان یمن را به خاک خون کشیده نبایستی پیام تبریک بگوید به وزیر امور خارجه جدید عربستان که سفیر آل سعود در امریکا نیز بود و به نوعی تربیت شده و پرورش یافته ی آمریکاست.

 

وی با اشاره به اینکه، آسمان به زمین نمی آمد اگر این تبریک گفته نمی شد، بیان داشت: توجیهاتی که بعضی ها می آورند و می گویند این عرف دیپلماتیک است قابل قبول نیست، چون رژیم آل سعود کسانی هستند که ملت مسلمان یمن و کودکان این کشور را به خاک و خون کشیده است.

 

عبودی در ادامه به دیدار آقای ظریف با جان کری در محل دفتر ایران در سازمان ملل اشاره کرد و افزود: این کارها خیلی به صلاح نیست و بیش از حد نباید به سران امریکا رو داده شود.

 

امام جمعه باشت گفت: اینها جنایت کارانی هستند که بیش از 36 سال به ملت ما دارند ظلم و ستم می کنند، پس ما نباید اینجوری مقابلشان تعظیم کنیم و کوتاه بیایم.

 

 

انتهای پیام/ک308

 

نظرات کاربران